menu
drukuj

2010-04-14 11:53:42

RI-341-11/2010


przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

Skwierzyna: Wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Numer ogłoszenia: 104916 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresach : - projekty decyzji dotyczące powierzchni do 1 ha lub obiektu liniowego o długości do 0,5 km - 120 szt. - projekty decyzji dotyczące powierzchni powyżej 1 ha lub inwestycji powodującej oddziaływanie na środowisko oraz obiektu liniowego o długości do 0,5 do 1 km - 10 szt. - projekty decyzji dotyczące powierzchni powyżej 1 ha lub inwestycji powodującej oddziaływanie na środowisko oraz obiektu liniowego o długości powyżej 1 km -10 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający planuje wykonywanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, w ilościach nie przekraczających 20 % wartości podstawowej zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.42.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od pobrania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  •  
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej ( dokument wydany nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) 2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia( nadzoru urbanistycznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje) 3) Uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, uprawniające do prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia. 4) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów lub Architektów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z: - zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ_-_URBANISTA.doc SIWZ 2010-04-14 11:54:05 Kupiński Marcin
załącznik proje...a.doc projekt umowy 2010-04-14 11:54:53 Kupiński Marcin

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Marcin Kupiński
Data powstania: 14.04.2010 11:53
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1086

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu