-
2010-04-14 11:53:42
RI-341-11/2010
przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Skwierzyna: Wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Numer ogłoszenia: 104916 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresach : - projekty decyzji dotyczące powierzchni do 1 ha lub obiektu liniowego o długości do 0,5 km - 120 szt. - projekty decyzji dotyczące powierzchni powyżej 1 ha lub inwestycji powodującej oddziaływanie na środowisko oraz obiektu liniowego o długości do 0,5 do 1 km - 10 szt. - projekty decyzji dotyczące powierzchni powyżej 1 ha lub inwestycji powodującej oddziaływanie na środowisko oraz obiektu liniowego o długości powyżej 1 km -10 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający planuje wykonywanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, w ilościach nie przekraczających 20 % wartości podstawowej zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.42.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od pobrania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Wymagane jest złożenie załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej ( dokument wydany nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) 2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia( nadzoru urbanistycznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje) 3) Uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, uprawniające do prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia. 4) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów lub Architektów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z: - zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał SIWZ_-_URBANISTA.doc SIWZ 2010-04-14 11:54:05 Kupiński Marcin proje...a.doc projekt umowy 2010-04-14 11:54:53 Kupiński Marcin Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Marcin Kupiński Data powstania: 14.04.2010 11:53 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1086 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował