-
Artykuł archiwalny
2009-01-20 19:59:37
Organizacja urzędu
Urząd Miasta i Gminy w Skwierzynie
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
umig@skwierzyna.pl
Sekretariat - tel. (95) 7216510, 7216511, fax. (95) 7216539
Godziny pracy Urzędu Miasta i Gminy - poniedziałek do piątku w godz. 7.15 - 15.15.
Przyjęcia interesantów przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza - środa w godz. 12.00 - 15.15.
Burmistrz Miasta i GminyArkadiusz Piotrowski, burmistrz@skwierzyna.pl
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy
Ryszard Szymański - tel. ( 95 ) 7216515,
Referat Organizacyjny- Wiesław Melcer - Kierownik Referatu - Sekretarz Gminy - (095) 7216525
- Bogumiła Łozińska - Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - (95) 7216516
- Krystyna Grabowska - Inspektor ds. obsługi Biura Obsługi Interesanta - (95) 7216524
- Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej - (95) 7216524
- Maria Adamska - Inspektor ds. ewidencji ludności - (95) 7216523
- Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (95) 7216523
- Marian Nowakowski - Specjalista ds. obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego - (95) 7216517
- Jan Maląg - Specjalista ds. bhp i ppoż.
Referat Finansowo-Budżetowy- Zdzisława Maląg - Kierownik Referatu - Skarbnik Gminy - (95) 7216513
- Agnieszka Laszczak - Zastępca Kierownika Referatu - Skarbnika Gminy - (95) 7216537
- Justyna Kownacka - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
- Teresa Rejniak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
- Zofia Izydorczyk - Inspektor ds. księgowości podatkowej - (95) 7216519
- Iwona Kamińska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216519
- Małgorzata Wawrzyniak- Inspektor ds. płac - (95) 7216512
- Barbara Suchocka - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych
- Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. kasy - (95) 7216531
Referat Rozwoju Gospodarczego- Tadeusz Filipek - Kierownik Referatu (stanowisko ds. inwestycji) - (95) 7216533
- Damian Prędki - Podinspektor ds. planowania przestrzennego - (95) 7216538
- Henryk Dauksza- Podinspektor ds. obrotu nieruchomościami - (95) 7216533
- Stanowisko ds. budowlanych (Waldemar Pendelski) - (95) 7216538
Referat Usług Komunalnych- Agnieszka Jamrowska - Kierownik Referatu (stanowisko ds. ochrony środowiska i programów unijnych) - (95) 7216535
- Magdalena Janas-Zajk - Inspektor ds. programów unijnych i ochrony przyrody - (95) 7216532
Referat Spraw Społecznych- Andrzej Śniadecki - Kierownik Referatu (stanowisko ds. oświaty) - (95) 7216530
- Agnieszka Czaczkowska - Pełnomocnik Burmistrza ds. przeciwdziałania alkoholizmowi i patologii społecznych - (95) 7216534
- Małgorzata Kubiec - Inspektor ds. kultury, rzecznik prasowy Burmistrza - (95) 7216541
- Zbigniew Kamiński - Kierowca autobusu
Samodzielne stanowiska- Romana Makowska - Inspektor ds. sekretarsko-kancelaryjnych - (95) 7216510
- Marta Piekarska - Inspektor ds. pożytku publicznego i asystent Burmistrza - (95) 7216511
- Anna Rudzka - Inspektor ds. kontroli wewnętrznej - (95) 7216522
- Zbigniew Czapliński - Pełnomocnik Burmistrza ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
- Kamila Majchrzak - Podinspektor ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
Urząd Stanu Cywilnego- Danuta Kozak - Zastępca kierownika USC /Inspektor ds. kadr - USC - (95) 7216521
Straż Miejska- Marek Wartecki - Inspektor Straży Miejskiej
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Radosław Wojciechowski Data powstania: 20.01.2009 19:59 Data ostatniej modyfikacji: 28.01.2009 09:38 Liczba wyświetleń: 1037 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:03 Radosław Wojciechowski 2 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:01 Radosław Wojciechowski 3 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:00 Radosław Wojciechowski 4 Organizacja urzędu 20.01.2009 19:59 Radosław Wojciechowski