menu
drukuj

2010-06-01 15:02:37

RI-341-16/2010


Przetarg nieograniczony na Opracowanie koncepcji kreatywnej (przekazu), strategii medialnej, harmonogramu działań i planu medialnego kampanii informacyjno- promocyjnej Regionalnego Parku Przemysłowego w Skwierzynie oraz przeprowadzenie kampanii wraz z przedstawieniem raportu końcowego z przeprowadzonej kampanii, realizowanej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

Skwierzyna: Opracowanie koncepcji kreatywnej (przekazu), strategii medialnej, harmonogramu działań i planu medialnego kampanii informacyjno- promocyjnej Regionalnego Parku Przemysłowego w Skwierzynie oraz przeprowadzenie kampanii wraz z przedstawieniem raportu końcowego z przeprowadzonej kampanii, realizowanej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 141775 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji kreatywnej (przekazu), strategii medialnej, harmonogramu działań i planu medialnego kampanii informacyjno- promocyjnej Regionalnego Parku Przemysłowego w Skwierzynie oraz przeprowadzenie kampanii wraz z przedstawieniem raportu końcowego z przeprowadzonej kampanii, realizowanej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie koncepcji kreatywnej (przekazu), strategii medialnej, harmonogramu działań i planu medialnego kampanii informacyjno- promocyjnej Regionalnego Parku Przemysłowego w Skwierzynie oraz przeprowadzenie kampanii wraz z przedstawieniem raportu końcowego z przeprowadzonej kampanii, realizowanej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj.: wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali należycie przynajmniej: - 2 usługi polegające na opracowaniu koncepcji kreacyjnej o charakterze informacyjno-promocyjnym, przygotowaniu strategii i jej realizacji o wartości każdej z nich minimum 50.000,00 zł brutto, - 2 usługi polegające na przygotowaniu kampanii reklamowej o wartości każdej z nich minimum 50.000,00 zł brutto ( bez produkcji i emisji reklamy telewizyjnej i radiowej); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z nich

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w rozdziale VI SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik zespołu - posiadający min. 2 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej 2 kampaniami informacyjnymi, promocyjnymi; - dwóch członków zespołu ds. kreacji - z których każdy posiada min. 2 lata doświadczenia w branży usług reklamowych, którzy brali udział w przygotowaniu kreacji co najmniej 1 kampanii informacyjno-promocyjnej. Zamawiający nie dopuszcza, aby funkcję kierownika zespołu oraz członka zespołu ds. kreacji pełniła jedna i ta sama osoba. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z nich

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w rozdziale VI SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ ; 3) Wykonawca zobowiązany jest również załączyć do oferty opracowania: a) koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnej; b) strategii komunikacji kampanii promocyjnej wraz z wyborem i zaplanowaniem mediów oraz przygotowaniem projektów harmonogramów działań i projektów media planów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·                  1 - Cena - 50

·                  2 - spójność działań informacyjno-promocyjnych zaplanowanych w ramach kampanii - 10

·                  3 - działania PR - 3

·                  4 - media plan - 10

·                  5 - scenariusz reklamy radiowo - telewizyjnej - 5

·                  6 - przekaz merytoryczny oraz jego kompletność - 2

·                  7 - oryginalność i kreatywność przekazu - 10

·                  8 - jasność, wiarygodność przekazu - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z: - zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę - narad z wykonawcą Zamawiającego w zakresie koncepcji, której realizacja spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ ...a.doc siwz 2010-06-01 15:03:03 Kupiński Marcin
załącznik Zał...Z.doc zał. 1 2010-06-01 15:03:21 Kupiński Marcin
załącznik zał...A.doc zał. 2 2010-06-01 15:03:36 Kupiński Marcin
załącznik Zał...Z.doc zał. 3 2010-06-01 15:03:50 Kupiński Marcin
załącznik Zał...Z.doc zał. 4 2010-06-01 15:04:00 Kupiński Marcin
załącznik Zał...Z.doc zał. 5 2010-06-01 15:04:10 Kupiński Marcin
załącznik Zał...Z.doc zał. 6 2010-06-01 15:04:25 Kupiński Marcin
załącznik Zał...Z.doc zał. 7 2010-06-01 15:04:35 Kupiński Marcin
załącznik Zał...Z.doc zał. 8 2010-06-01 15:04:44 Kupiński Marcin

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Marcin Kupiński
Data powstania: 01.06.2010 15:02
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1020

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu