menu
drukuj

2010-07-23 14:09:01

RI-341-19/2010


wyjaśnienie treści siwz

Skwierzyna 23.07.2010 





RI- 341-19/2010                                              

                                                                                                      Otrzymują:
                                                       Wykonawcy, którzy zapoznali się z treścią  SIWZ                                                                                                                            
 Opublikowano: www.bip.skwiewrzyna.samorzady.pl 





 

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RI-341-19/2010 prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę nawierzchni oraz budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Nowowiejskiego w Skwierzynie wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 15 lat., opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 188175-2010 z dnia 15.07.2010 oraz na stronie zamawiającego www.bip.skwierzyna.samorzady.pl 

  


WYJAŚNIENIE
treści SIWZ  



Burmistrz Miasta i Gminy w Skwierzynie działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę nawierzchni oraz budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Nowowiejskiego w Skwierzynie wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 15 lat.


Pytanie 1

Czy Zamawiający  może potwierdzić, że zabezpieczeniem długu będzie weksel In blanco z kontrasygnata Skarbnika i deklaracją wekslową?

Odpowiedź
 Zamawiający potwierdza, że zabezpieczeniem długu będzie weksel In blanco z kontrasygnatą Skarbnika oraz deklaracją wekslową.



Pytanie 2
Czy Zamawiający  może potwierdzić, że w przypadku podpisywania umowy z bankiem podpisze Oświadczenie o poddaniu się egzekucji jako załącznik do umowy?

Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, że w przypadku podpisania umowy z bankiem podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji.


 

Pytanie 3

Prosimy o potwierdzenie, czy spłata kapitału ma następować w 60 ratach kwartalnych na ostatni dzień kwartału, począwszy od 30.06.2011 a skończywszy na 31.03.2026r..

 

Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, iż wykup wierzytelności  ma następować w 60 ratach kwartalnych, tj. od 30.06.2011 a skończywszy na 31.03.2026r
, ostatni dzień kwartału.



Pytanie 4
Czy Zamawiający   potwierdza brak karencji w spłacie odsetek?
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza brak karencji w spłacie odsetek.


 

Pytanie 5

Biorąc pod uwagę zapisy SIWZ, czy Zamawiający może potwierdzić ostateczny termin spłaty wierzytelności jako 31.03.2026r ?

Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, iż ostatecznym terminem spłaty wierzytelności będzie 31.03.2026r.


 

Pytanie 6
Czy Zamawiający  może potwierdzić, że po zawarciu między bankiem i wykonawcą Umowy o wykup wierzytelności, natomiast przed wykupem pierwszej faktury, zawrze z bankiem Porozumienie w sprawie spłaty wierzytelności, określające warunki spłaty na wymagany okres?
Odpowiedź
Zamawiający w załączniku nr 6 do SIWZ - Wzór Umowy z Wykonawcą - §4( obowiązki Zamawiającego) ust.1 lit. „i" , określił:


„Zamawiający zobowiązany jest do:

podpisania umowy lub oświadczenia o wykupie wierzytelności z Bankiem wskazanym w ofercie wykonawcy albo do podpisania zobowiązania, że uzna dług związany ze sfinansowaniem do wysokości zafakturowanych robót (na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i końcowej) i do dokonania na rzecz Banku zapłaty wynikającego z nich zobowiązania w okresie karencji i spłaty kapitału w kwartalnych stałych ratach kapitałowych powiększonych o odsetki należne Bankowi".

 

Informuję również, że dokumenty takie jak:

- uchwała regulująca realizację inwestycji w latach 2009-2027- Uchwała nr XXXIX/313/10 z dnia 09.04.2010r wraz z załącznikami jest zamieszczona na stronie BIP Zamawiającego, pod ogłoszeniem o przetargu (znak sprawy RI-341-19/2010).

Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z płatnościami do US i ZUS zostaną zamieszczone na stronie BIP- u pod ogłoszeniem o przetargu niezwłocznie po otrzymaniu z Urzędu Skarbowego i ZUS.

W Wieloletnim Planie Inwestycyjnym przyjętym przez Radę Miejską Uchwałą nr XXXIX/313/10 z dnia 09.04.2010r określono kwoty, które zostaną wprowadzone do budżetu poszczególnych lat z przeznaczeniem na  wykup wierzytelności powstałych w wyniku realizowanych inwestycji w latach 2011-2027.

 

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Marcin Kupiński
Data powstania: 23.07.2010 14:09
Data ostatniej modyfikacji: 23.07.2010 14:20
Liczba wyświetleń: 1032

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 RI-341-19/2010 23.07.2010 14:09 Marcin Kupiński
menu