menu
drukuj

2010-09-13 14:53:43

RI-341-24/2010


przetarg nieograniczony na roboty konstrukcyjno- budowlane związane z wykonaniem i montażem trzech tablic reklamowych przy ulicach: Gorzowska, Międzyrzecka, Poznańska w Skwierzynie, na działkach nr: 349; 404/1; 537/1

Skwierzyna: Roboty konstrukcyjno- budowlane związane z wykonaniem i montażem trzech tablic reklamowych przy ulicach: Gorzowska, Międzyrzecka, Poznańska w Skwierzynie, na działkach nr: 349; 404/1; 537/1
Numer ogłoszenia: 289000 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konstrukcyjno- budowlane związane z wykonaniem i montażem trzech tablic reklamowych przy ulicach: Gorzowska, Międzyrzecka, Poznańska w Skwierzynie, na działkach nr: 349; 404/1; 537/1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót konstrukcyjno- budowlanych związanych z wykonaniem i montażem trzech tablic reklamowych przy ulicach Gorzowska, Międzyrzecka, Poznańska w Skwierzynie, na działkach nr: 349; 404/1; 537/1, zgodnie z wytycznymi Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.31.00-7, 45.22.35.00-1, 45.22.38.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1000 zł (jeden tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające lub protokoły odbioru robót ), co najmniej trzema zadaniami wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 50.000 każda,

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        1 dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej 2. zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat od ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, (przeciętnie min. 10 pracowników pełnoetatowych rocznie) 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (niezbędne maszyny do robót stanowiących przedmiot zamówienia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w tym względzie dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane tj. : 1. Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, ogólnobudowlanym, drogowym, odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowanymi rodzajami robót o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, ogólnobudowlanej, drogowej 3. Kadra kierowania robotami ( kierownik budowy i kierownicy robót ) musi posiadać: 1. stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), 2. wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : -posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł, -środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, -wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2, -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpieczenia -80.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  •  
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  •  
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

16. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: I. przedłużenia terminu wykonania umowy pod warunkiem: - wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru z powodu - niesprzyjających warunków atmosferycznych, nie pozwalających na dalszą realizację robót i zachowanie technologii . - utrudnienia spowodowane działaniem Zamawiającego, a w szczególności niedopełnieniem formalności przez Zamawiającego - przedłużający się okres przekazania placu budowy - brak jednoznacznego stanowiska zamawiającego w problemach związanych z realizacją zamówienia - ograniczenia zakresu robót wynikających z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, zmiany dokumentacji projektowej - konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. - zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz - wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc - likwidacja lub rozwiązanie firmy - odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5 Pzp - stwierdzenie wystąpienia wykopalisk archeologicznych lub szczątków ludzkich. - działanie siły wyższej - nieprzewidzianego, nagłego działania siły zewnętrznej II. zmiany wynagrodzenia wykonawcy - w przypadku wystąpienia robót zamiennych, jeśli zamienność będzie podyktowana względami ekonomicznymi bądź terminowymi, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - ograniczenia zakresu robót wynikająca z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego - zmiana finansowania robót w poszczególnych latach - wykonanie prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. - likwidacja lub rozwiązanie firmy - wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc - zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów przy rozliczaniu ryczałtowo-ilościowym - ograniczenie robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego III. zmiany zakresu robót spowodowanej: - wystąpieniem robót zamiennych, jeśli zamienność będzie podyktowana względami ekonomicznymi bądź terminowymi - zmianą finansowania robót w poszczególnych latach, - wykonanie prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. - likwidacja lub rozwiązanie firmy, - wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z: - zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę - narad z wykonawcą Zamawiającego w zakresie koncepcji, której realizacja spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę - zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo-finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w oraz możliwości uzyskania środków zewnętrznych - zmiana finansowania w poszczególnych latach - zmiana w dokumentacji projektowej Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ tablice.doc siwz 2010-09-13 14:54:13 Kupiński Marcin
załącznik projekt umowy.doc projekt umowy 2010-09-13 14:54:28 Kupiński Marcin
załącznik ST-Sk...e.pdf specyfikacja techniczna 2010-09-13 14:54:52 Kupiński Marcin
załącznik Opis-...a.pdf opis tablica Gorzowska 2010-09-13 14:55:45 Kupiński Marcin
załącznik 01.pdf 2010-09-13 14:55:54 Kupiński Marcin
załącznik 02.pdf 2010-09-13 14:56:00 Kupiński Marcin
załącznik 03.pdf 2010-09-13 14:56:06 Kupiński Marcin
załącznik 04.pdf 2010-09-13 14:56:14 Kupiński Marcin
załącznik 05.pdf 2010-09-13 14:56:22 Kupiński Marcin
załącznik 06.pdf 2010-09-13 14:56:30 Kupiński Marcin
załącznik 07.pdf 2010-09-13 15:02:19 Kupiński Marcin
załącznik 08.pdf 2010-09-13 15:02:28 Kupiński Marcin
załącznik 09.pdf 2010-09-13 15:02:35 Kupiński Marcin
załącznik 10.pdf 2010-09-13 15:02:44 Kupiński Marcin
załącznik 11.pdf 2010-09-13 15:02:50 Kupiński Marcin
załącznik 12.pdf 2010-09-13 15:02:56 Kupiński Marcin
załącznik 13.pdf 2010-09-13 15:03:03 Kupiński Marcin
załącznik zesta...j.bmp zestawienie stali 2010-09-13 15:03:30 Kupiński Marcin
załącznik ZESTA...1.pdf zestawienie zbrojenia 2010-09-13 15:03:49 Kupiński Marcin
załącznik Tabli...r.pdf przedmiar 2010-09-13 15:04:53 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:05:13 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:05:22 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:05:31 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:05:40 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:05:46 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:05:51 Kupiński Marcin
załącznik Opis-...a.pdf opis tablicz międzyrzecka 2010-09-13 15:06:30 Kupiński Marcin
załącznik 01.pdf 2010-09-13 15:06:39 Kupiński Marcin
załącznik 02.pdf 2010-09-13 15:06:46 Kupiński Marcin
załącznik 03.pdf 2010-09-13 15:06:52 Kupiński Marcin
załącznik 04.pdf 2010-09-13 15:06:58 Kupiński Marcin
załącznik 05.pdf 2010-09-13 15:07:07 Kupiński Marcin
załącznik 06.pdf 2010-09-13 15:07:13 Kupiński Marcin
załącznik 07.pdf 2010-09-13 15:07:25 Kupiński Marcin
załącznik 08.pdf 2010-09-13 15:07:39 Kupiński Marcin
załącznik 09.pdf 2010-09-13 15:07:45 Kupiński Marcin
załącznik 10.pdf 2010-09-13 15:07:55 Kupiński Marcin
załącznik 11.pdf 2010-09-13 15:08:01 Kupiński Marcin
załącznik 12.pdf 2010-09-13 15:08:06 Kupiński Marcin
załącznik 13.pdf 2010-09-13 15:08:13 Kupiński Marcin
załącznik zesta...j.bmp zestawienie stali 2010-09-13 15:08:32 Kupiński Marcin
załącznik ZESTA...1.pdf zestawienie zbrojenia 2010-09-13 15:08:42 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf przedmiar 2010-09-13 15:09:07 Kupiński Marcin
załącznik Tabli...r.pdf 2010-09-13 15:09:18 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:09:27 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:09:34 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:09:41 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:09:47 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:09:52 Kupiński Marcin
załącznik Opis-...a.pdf opis tablica Poznańska 2010-09-13 15:10:20 Kupiński Marcin
załącznik 01.pdf 2010-09-13 15:10:30 Kupiński Marcin
załącznik 02.pdf 2010-09-13 15:10:36 Kupiński Marcin
załącznik 03.pdf 2010-09-13 15:10:50 Kupiński Marcin
załącznik 04.pdf 2010-09-13 15:11:13 Kupiński Marcin
załącznik 05.pdf 2010-09-13 15:11:25 Kupiński Marcin
załącznik 06.pdf 2010-09-13 15:11:43 Kupiński Marcin
załącznik 07.pdf 2010-09-13 15:11:54 Kupiński Marcin
załącznik 08.pdf 2010-09-13 15:12:36 Kupiński Marcin
załącznik 09.pdf 2010-09-13 15:12:46 Kupiński Marcin
załącznik 10.pdf 2010-09-13 15:12:52 Kupiński Marcin
załącznik 11.pdf 2010-09-13 15:12:58 Kupiński Marcin
załącznik 12.pdf 2010-09-13 15:13:04 Kupiński Marcin
załącznik 13.pdf 2010-09-13 15:13:10 Kupiński Marcin
załącznik zesta...j.bmp zestawienie stali 2010-09-13 15:13:28 Kupiński Marcin
załącznik ZESTA...1.pdf zestawienie zbrojenia 2010-09-13 15:13:41 Kupiński Marcin
załącznik Tabli...r.pdf przedmiar 2010-09-13 15:17:30 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:17:41 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:17:47 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:17:53 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:18:00 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:18:05 Kupiński Marcin
załącznik Tabli....pdf 2010-09-13 15:18:11 Kupiński Marcin
załącznik wytyc...0.pdf wytyczne 2010-09-16 08:27:51 Kupiński Marcin

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Marcin Kupiński
Data powstania: 13.09.2010 14:53
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 983

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu