menu
drukuj

2010-11-09 09:30:01

RI-341-30/2010


zmiana ogłoszenia

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 350026-2010 z dnia 2010-10-28 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skwierzyna
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Studium wykonalności dla wybudowania Zespołu...
Termin składania ofert: 2010-11-12


Numer ogłoszenia: 359964 - 2010; data zamieszczenia: 06.11.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 350026 - 2010 data 28.10.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Miejski w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).

·                  W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Studium wykonalności dla wybudowania Zespołu Sportowo - rekreacyjnego. Projektowany Zespół Sportowo - Rekreacyjny będzie usytuowany na terenie będącym własnością Gminy Skwierzyna w obrębie istniejącego Zespołu Szkół przy ul. Mickiewicza. 1. Zakres rzeczowy objęty projektowaniem Planuje się aby Zespół Sportowo - Rekreacyjny składał się z następujących zasadniczych elementów : 1. hala widowiskowo - sportowa z częścią rekreacyjno - rehabilitacyjną i odnowy biologicznej, 2. basen do nauki pływania typu RYBKA, 3. boisko wielofunkcyjne o wymiarach 20 x 40 m z nawierzchnią wykonaną ze sztucznej trawy niskiej ( 14 - 22 mm ), 4. plac utwardzony z przeznaczeniem na plac apelowy, a zimą na lodowisko, 5. edukacyjny plac zabaw 6. ogrodzenie całego kompleksu. Ad. 1. Wymagania funkcjonalno - użytkowe do zaprojektowania hali widowiskowo - sportowej 1. Zakres funkcjonalno - użytkowy hali obejmuje : a) boisko sportowe do gry w piłkę ręczną o wymiarach płyty boiska 40 x 20 m ze strefami bezpieczeństwa po 1 m na bokach długich i po 2 m po bokach krótkich, dzielone dwoma podnoszonymi ( zwijanymi ) kurtynami na trzy części dla grup ćwiczących, b) trybuny dla 200 - 250 osób, c) trzy zespoły szatniowo - sanitarne, w każdym, po dwie szatnie ( dla obecnych wychodzących i nowych wchodzących grup ), sanitariaty z prysznicami, przebieralnia, d) 3 pomieszczenia : 2 sale ćwiczeń korekcyjnych, siłownia, e) pomieszczenie techniczno - gospodarcze, f) magazyn sprzętu sportowego z dostępem z zewnątrz hali, g) pokój nauczyciela w-f z sanitariatem ( WC i prysznic ), h) pokój lekarsko - pielęgniarski z sanitariatem, i) sala ćwiczeń parterowych ( np. na cele aerobic), j) sala do zajęć rehabilitacyjnych i ćwiczeń korekcyjnych, k) wejście główne z wiatrołapem, hol z kasą, pomieszczeniem na bufet + wydzielone miejsca kawowo-konsumpcyjne, l) szatnia dla widzów, m) sanitariaty dla widzów, n) łącznik z budynkiem Zespołu Szkół, o) parking dla samochodów osobowych ( min. 20 mp ) i autobusów ( min. 3 mp ), p) drogi dojścia i dojazdowe, q) plac zieleni. Ad. 2 Basen do nauki pływania np. typu RYBKA, 1. Projekt powtarzalny, wariantowy, dostosowany do lokalnej infrastruktury, z możliwością dostosowania dla osób z zewnątrz 2. Kompaktowy układ bryły 3. Bryła budynku oparta na prostokątach o zmiennych wymiarach, jednoznaczne zróżnicowanie i wydzielenie funkcji obiektu 4. Obiekt dostosowany do użytkowania przez osoby niepełnosprawne 5. Niecka basenowa : - wymiary 8,0 m x 16,7 m , ze stali nierdzewnej o głębokości od 0,6 m do 1,10 m, z poprzecznym spadkiem - 3 tory pływackie o jednakowej głębokości - powierzchnia lustra wody 133,6 m2 - rynny przelewowe ze wszystkich stron niecki basenowej 6. Funkcja - czysty i zwarty układ - hala basenowa - szatnie z sanitariatami - pomieszczenia pomocnicze - komunikacja - zaplecze techniczne Ad. 3 Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 20 x 40 m z nawierzchnią wykonaną ze sztucznej trawy niskiej ( 14 - 22 mm ) Boisko trawiaste o wymiarach 22,0m x 44,0m, nawierzchni typu sztuczna trawa zgodna z normą PN-EN 15330-1:2008 na podbudowie przepuszczalnej z kruszywa, obrzeża betonowe boiska - na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Parametry nawierzchni : a) wysokość włosa 14 - 22 mm, b) ciężar nitki min. 8800 Dtex, c) gęstość na 1m2 min. 52500, d) budowa włókna prosta ( proste monofilowe ), e) wypełnienie piaskiem kwarcowym, f) montaż nawierzchni - bryty szyte ( nie klejone ). Ad. 4 Plac utwardzony z przeznaczeniem na plac apelowy, a zimą na lodowisko. Plac utwardzony o wymiarach 20 x 40 m na podbudowie z kruszywa, nawierzchni betonowej bezdylatacyjnej z odwodnieniem obwodowym. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8 ustawionych na ławie z betonu B15 z oporem Oświetlenie narożne projektorami z lampami metalohalogenowymi na słupach stalowych wysokości 9 m, o mocy 400 W każdy. Ad. 5 Edukacyjny plac zabaw. Edukacyjny plac zabaw przeznaczony dla najmłodszych z funkcją zabawy i nauki. Plac z układem funkcjonalnym połączonych elementów ścieżkami o nawierzchni żwirowo - pospółkowej z obrzeżem betonowym. Teren placu zabaw o nawierzchni mieszanej trawiastej z trawy naturalnej i sztucznej poliuretanowej. Wyposażenie : 1) urządzenie zabawowo - edukacyjnego typu obracanka, 2) plac - Zielona Klasa z urządzeniami : a) urządzenie zabawowo - edukacyjne typu Leśna Łamigłówka, b) urządzenie zabawowe - domek z huśtawkami i zjeżdżalnią, c) urządzenie zabawowe huśtawka równoważnia, d) cztery ławki z oparciem, e) urządzenia zabawowo - edukacyjne typu Mieszkańcy, Ad. 6 Ogrodzenie całego kompleksu. Ogrodzenie terenu - siatka powlekana w ramach z kątownika na podmurówce betonowej. 2. Wytyczne do wybudowania i wyposażenia hali widowiskowo - sportowej: 1) roboty instalacyjne, a w tym m.in. : a) wentylacja mechaniczna i grawitacyjna w pomieszczeniach przyległych, a w hali grawitacyjna z przewietrzaniem, b) instalacja wodociągowa z istniejącego wodociągu, c) instalacja kanalizacji sanitarnej - do kanalizacji istniejącej, d) instalacja kanalizacji deszczowej - do istniejącej kanalizacji deszczowej, e) instalacja C.O z kotłowni Zespołu Szkół lub nowa kotłownia tylko dla potrzeb hali z automatyka pogodową, wspomagana pompą ciepła ( rozpatrzyć pompy ciepła z dolnych źródłem zasilania lub powietrzne pompy ciepła ) dla ogrzewania : areny boiska i widowni - ogrzewanie podłogowe, pomieszczenia stref mokrych i szatni - ogrzewanie podłogowe, pozostałe pomieszczenia obsługi i techniczne - grzejnikowe, f) Instalacja CWU podgrzewacze w kotłowni wspomagane pompą ciepła oraz baterią zainstalowanych na dachu hali kolektorów słonecznych (solary) lub mat solarowych, g) Instalacja wentylacyjno - klimatyzacyjna : zapewniająca wentylację i przewietrzanie hali ogrzewanej podłogowo, wentylację nawiewno - wywiewną pomieszczeń sanitarnych, obsługi, h) instalacja elektryczna oświetleniowa i siłowa : oświetlenie wszystkich głównych pomieszczeń energooszczędnym oświetleniem ledowym zgodnie z rozporządzeniem Komisji (WE) nr.244-2009 z dnia 18 marca 2009 r. o stopniowym wycofywaniu żarówek głównego szeregu oraz źródeł halogenowych, oświetlenie pomieszczeń pomocniczych i magazynowych tradycyjnym oświetleniem energooszczędnym, i) instalacja teletechniczna, j) instalacja odgromowa, k) instalacja p.poż, 2) wyposażenie hali sportowej w sprzęt i urządzenia podstawowe wg zestawienia niżej wymienionego : a) 2 szt bramki do gry w piłkę ręczną, b) 2 szt kosze w osi boiska, c) drabinki gimnastyczne - na ścianach szczytowych, d) wnęki montażowe oraz słupki do gry siatkowej wraz z siatką ( montowane na czas gry ), e) słupki do gry w tenisa wraz z siatką ( montowane na czas gry ), f) 1 ruchome stanowisko dla sędziów, g) piłkochwyty o małych oczkach po osiach boiska, h) kompletna instalacja nagłaśniająca sali i pomieszczeń szatniowych, i) widownia - składana na poziomie areny boiska lub na galerii na 150 - 200 osób, 3) ogrzewanie podłogi widowni oraz areny boiska, jako ogrzewanie podłogowe niskoparametrowe, pracujące na parametrach 38-28ºC, na którym ułożyć specjalną elastyczną podłogą sportową - ciepłe podłogi sportowe (np.WWW.HYDROCALOR.PL ), 4) konstrukcja dachu - dźwigary z drewna klejonego z izolacją wielowarstwową, 5) architektura budynku nawiązująca do budynków sąsiadujących, 6) budynek powinien posiadać elementy budynku pasywnego ( izolacja dachu, stolarka okienna, wentylację z rekuperacją, 7) wykorzystać maksymalnie źródła energii odnawialnej tj. : a) kotłownia wspomagana pompą ciepła, b) CWU - głównie z instalacji solarnej i pompy ciepła, c) wentylacja z rekuperacją, d) miejscowa elektrownia wiatrowa rotorowa. 3. Opracowania projektowe. 1) badania geologiczne dla potrzeb projektowych wraz z dokumentacją geotechniczną, 2) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 3) opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji celu publicznego i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 4) opracowanie projektu budowlanego wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, 5) opracowanie branżowych projektów wykonawczych, 6) opracowanie kosztorysów inwestorskich branżami, 7) opracowanie przedmiarów robót branżami, 8) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 9) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) opracowanie wytycznych do realizacji robót budowlanych uwzględniające wymagania ochrony środowiska naturalnego, 11) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 3.1 Projekt budowlany i projekty wykonawcze opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.2 Przedmiary robót opracować branżowo, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.3 Kosztorys inwestorski opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych. 3.4 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.5 Mapy do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej oraz ich aktualizacja i uzupełnienie leży po stronie wykonawcy. 3.6 Wykonawca przeniesie autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego w polach eksploatacji związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może się uchylić od przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego. Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego nastąpi z chwilą zawarcia umowy z wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek zastrzeżeń wykonawcy w zakresie wykorzystywania opracowań będących przedmiotem niniejszego postępowania..

·                  W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi, dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Studium wykonalności dla wybudowania Zespołu Sportowo - rekreacyjnego. Projektowany Zespół Sportowo - Rekreacyjny będzie usytuowany na terenie będącym własnością Gminy Skwierzyna w obrębie istniejącego Zespołu Szkół przy ul. Mickiewicza objętym nadzorem konserwatorskim. 1. Zakres rzeczowy objęty projektowaniem Planuje się aby Zespół Sportowo - Rekreacyjny składał się z następujących zasadniczych elementów : 1. hala widowiskowo - sportowa z częścią rekreacyjno - rehabilitacyjną i odnowy biologicznej, 2. basen do nauki pływania, 3. boisko wielofunkcyjne o wymiarach 20 x 40 m z nawierzchnią wykonaną ze sztucznej trawy niskiej ( 14 - 22 mm ), 4. plac utwardzony z przeznaczeniem na plac apelowy, a zimą na lodowisko, 5. edukacyjny plac zabaw 6. ogrodzenie całego kompleksu. Ad. 1. Wymagania funkcjonalno - użytkowe do zaprojektowania hali widowiskowo - sportowej 1. Zakres funkcjonalno - użytkowy hali obejmuje : a) boisko sportowe do gry w piłkę ręczną o wymiarach płyty boiska 40 x 20 m ze strefami bezpieczeństwa po 1 m na bokach długich i po 2 m po bokach krótkich, dzielone dwoma podnoszonymi ( zwijanymi ) kurtynami na trzy części dla grup ćwiczących, b) trybuny dla 200 - 250 osób, c) trzy zespoły szatniowo - sanitarne, w każdym, po dwie szatnie ( dla obecnych wychodzących i nowych wchodzących grup ), sanitariaty z prysznicami, przebieralnia, d) 3 pomieszczenia : 2 sale ćwiczeń korekcyjnych, siłownia, e) pomieszczenie techniczno - gospodarcze, f) magazyn sprzętu sportowego z dostępem z zewnątrz hali, g) pokój nauczyciela w-f z sanitariatem ( WC i prysznic ), h) pokój lekarsko - pielęgniarski z sanitariatem, i) sala ćwiczeń parterowych ( np. na cele aerobic), j) sala do zajęć rehabilitacyjnych i ćwiczeń korekcyjnych, k) wejście główne z wiatrołapem, hol z kasą, pomieszczeniem na bufet + wydzielone miejsca kawowo-konsumpcyjne, l) szatnia dla widzów, m) sanitariaty dla widzów, n) łącznik z budynkiem Zespołu Szkół, o) parking dla samochodów osobowych ( min. 20 mp ) i autobusów ( min. 3 mp ), p) drogi dojścia i dojazdowe, q) plac zieleni. Ad. 2 Basen do nauki pływania dostosowany do lokalnej infrastruktury, z możliwością korzystania dla osób z zewnątrz 2. Kompaktowy układ bryły 3. Bryła budynku oparta na prostokątach o zmiennych wymiarach, jednoznaczne zróżnicowanie i wydzielenie funkcji obiektu 4. Obiekt dostosowany do użytkowania przez osoby niepełnosprawne 5. Niecka basenowa : - wymiary ok. 8,0 m x 16,7 m , ze stali nierdzewnej o głębokości od 0,6 m do 1,30 m, z poprzecznym spadkiem - 3 tory pływackie o jednakowej głębokości, rynny przelewowe ze wszystkich stron niecki basenowej 6. Funkcja - czysty i zwarty układ - hala basenowa - szatnie z sanitariatami - pomieszczenia pomocnicze - komunikacja - zaplecze techniczne Ad. 3 Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 20 x 40 m z nawierzchnią wykonaną ze sztucznej trawy niskiej ( 14 - 22 mm ) Boisko trawiaste o wymiarach 22,0m x 44,0m, nawierzchni typu sztuczna trawa zgodna z normą PN-EN 15330-1:2008 na podbudowie przepuszczalnej z kruszywa, obrzeża betonowe boiska - na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Parametry nawierzchni : a) wysokość włosa 14 - 22 mm, b) ciężar nitki min. 8800 Dtex, c) gęstość na 1m2 min. 52500, d) budowa włókna prosta ( proste monofilowe ), e) wypełnienie piaskiem kwarcowym, f) montaż nawierzchni - bryty szyte ( nie klejone ). Ad. 4 Plac utwardzony z przeznaczeniem na plac apelowy, a zimą na lodowisko. Plac utwardzony o wymiarach 20 x 40 m na podbudowie z kruszywa, nawierzchni betonowej bezdylatacyjnej lub asfaltowej z odwodnieniem obwodowym. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych ustawionych na ławie z betonu B15 z oporem Oświetlenie narożne projektorami z lampami metalohalogenowymi na słupach stalowych wysokości 9 m, o mocy 400 W każdy. Ad. 5 Edukacyjny plac zabaw. Edukacyjny plac zabaw przeznaczony dla najmłodszych z funkcją zabawy i nauki. Plac z układem funkcjonalnym połączonych elementów ścieżkami o nawierzchni żwirowo - pospółkowej z obrzeżem betonowym. Teren placu zabaw o nawierzchni mieszanej trawiastej z trawy naturalnej i sztucznej poliuretanowej. Wyposażenie ( minimum ) : 1) urządzenie zabawowo - edukacyjnego typu obracanka, 2) plac - Zielona Klasa z urządzeniami : a) urządzenie zabawowo - edukacyjne typu Leśna Łamigłówka, b) urządzenie zabawowe - domek z huśtawkami i zjeżdżalnią, c) urządzenie zabawowe huśtawka równoważnia, d) cztery ławki z oparciem, e) urządzenia zabawowo - edukacyjne typu Mieszkańcy, Ad. 6 Ogrodzenie całego kompleksu. Ogrodzenie terenu - siatka powlekana w ramach z kątownika na podmurówce betonowej lub ogrodzenie systemowe. 2. Wytyczne do wybudowania i wyposażenia hali widowiskowo - sportowej: 1) roboty instalacyjne, a w tym m.in. : a) wentylacja mechaniczna i grawitacyjna w pomieszczeniach przyległych, a w hali grawitacyjna z przewietrzaniem, b) instalacja wodociągowa z istniejącego wodociągu, c) instalacja kanalizacji sanitarnej - do kanalizacji istniejącej, d) instalacja kanalizacji deszczowej - do istniejącej kanalizacji deszczowej, e) instalacja C.O z kotłowni Zespołu Szkół lub nowa kotłownia tylko dla potrzeb hali z automatyka pogodową, wspomagana pompą ciepła ( rozpatrzyć pompy ciepła z dolnych źródłem zasilania lub powietrzne pompy ciepła ) dla ogrzewania : areny boiska i widowni - ogrzewanie podłogowe, pomieszczenia stref mokrych i szatni - ogrzewanie podłogowe, pozostałe pomieszczenia obsługi i techniczne - grzejnikowe, f) Instalacja CWU podgrzewacze w kotłowni wspomagane pompą ciepła oraz baterią zainstalowanych na dachu hali kolektorów słonecznych (solary) lub mat solarowych, g) Instalacja wentylacyjno - klimatyzacyjna : zapewniająca wentylację i przewietrzanie hali ogrzewanej podłogowo, wentylację nawiewno - wywiewną pomieszczeń sanitarnych, obsługi, h) instalacja elektryczna oświetleniowa i siłowa : oświetlenie wszystkich głównych pomieszczeń energooszczędnym oświetleniem ledowym zgodnie z rozporządzeniem Komisji (WE) nr.244-2009 z dnia 18 marca 2009 r. o stopniowym wycofywaniu żarówek głównego szeregu oraz źródeł halogenowych, oświetlenie pomieszczeń pomocniczych i magazynowych tradycyjnym oświetleniem energooszczędnym, i) instalacja teletechniczna, j) instalacja odgromowa, k) instalacja p.poż, 2) wyposażenie hali sportowej w sprzęt i urządzenia podstawowe wg zestawienia niżej wymienionego : a) 2 szt bramki do gry w piłkę ręczną, b) 2 szt kosze w osi boiska, c) drabinki gimnastyczne - na ścianach szczytowych, d) wnęki montażowe oraz słupki do gry siatkowej wraz z siatką ( montowane na czas gry ), e) słupki do gry w tenisa wraz z siatką ( montowane na czas gry ), f) 1 ruchome stanowisko dla sędziów, g) piłkochwyty o małych oczkach po osiach boiska, h) kompletna instalacja nagłaśniająca sali i pomieszczeń szatniowych, i) widownia - składana na poziomie areny boiska lub na galerii na 150 - 200 osób, 3) ogrzewanie podłogi widowni oraz areny boiska, jako ogrzewanie podłogowe niskoparametrowe, pracujące na parametrach 38-28ºC, na którym ułożyć specjalną elastyczną podłogą sportową - ciepłe podłogi sportowe (np.WWW.HYDROCALOR.PL ), 4) konstrukcja dachu - dźwigary z drewna klejonego z izolacją wielowarstwową, 5) architektura budynku nawiązująca do budynków sąsiadujących, 6) budynek powinien posiadać elementy budynku pasywnego ( izolacja dachu, stolarka okienna, wentylację z rekuperacją, 7) wykorzystać maksymalnie źródła energii odnawialnej tj. : a) kotłownia wspomagana pompą ciepła, b) CWU - głównie z instalacji solarnej i pompy ciepła, c) wentylacja z rekuperacją, d) miejscowa elektrownia wiatrowa rotorowa. 3. Opracowania projektowe. 1) badania geologiczne dla potrzeb projektowych wraz z dokumentacją geotechniczną, 2) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 3) opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji celu publicznego i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 4) opracowanie projektu budowlanego wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, 5) opracowanie branżowych projektów wykonawczych, 6) opracowanie kosztorysów inwestorskich branżami, 7) opracowanie przedmiarów robót branżami, 8) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 9) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) opracowanie wytycznych do realizacji robót budowlanych uwzględniające wymagania ochrony środowiska naturalnego, 11) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 3.1 Projekt budowlany i projekty wykonawcze opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.2 Przedmiary robót opracować branżowo, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.3 Kosztorys inwestorski opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych. 3.4 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.5 Mapy do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej oraz ich aktualizacja i uzupełnienie leży po stronie wykonawcy. 3.6 Wykonawca przeniesie autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego w polach eksploatacji związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym również w zakresie koniecznych lub nieprzewidzianych zmian niezbędnych do realizacji obiektu. Wykonawca nie może się uchylić od przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego. Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego nastąpi z chwilą zawarcia umowy z wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek zastrzeżeń wykonawcy w zakresie wykorzystywania opracowań będących przedmiotem niniejszego postępowania..

·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·                  W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat. Urząd Miejski w Skwierzynie .ul. Rynek 1. 66-440 Skwierzyna..

·                  W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat. Urząd Miejski w Skwierzynie .ul. Rynek 1. 66-440 Skwierzyna.

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Marcin Kupiński
Data powstania: 09.11.2010 09:30
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1168

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu