-
2010-11-30 13:44:01
OPS/ZP/3410/1/2010
Zakup usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Skwierzyna: Zakup usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 389404 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Batorego 15, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7170928, faks 095 7170928.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu posiłków oraz śniadań w następujących formach: a) gorących posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w ilościach: - jednodaniowych dla ok. 30 osób dorosłych spożywanych na miejscu wskazanym przez Wykonawcę - dwudaniowych dla ok. 60 osób dorosłych, spożywanych w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. - jednodaniowych dla ok. 120 dzieci ze szkół wiejskich (Murzynowo, Trzebiszewo i Świniary), z dostawa do miejsca spożycia, b) śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w ilościach dla ok. 30 dzieci - z dostawą do miejsca spożycia tj. Gimnazjum w Skwierzynie; c) dostarczanie i wydawanie posiłków do szkół wiejskich oraz Gimnazjum w Skwierzynie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy Pzp- do 20% zaówienia podstawowego
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana poprzez sprawdzenie przez Zamawiającego wszystkich dokumentów przedstawionych w ofercie.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana poprzez sprawdzenie przez Zamawiającego wszystkich dokumentów przedstawionych w ofercie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana poprzez sprawdzenie przez Zamawiającego wszystkich dokumentów przedstawionych w ofercie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana poprzez sprawdzenie przez Zamawiającego wszystkich dokumentów przedstawionych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) potwierdzenie prawa do lokalu lub jego dysponowania z zapleczem technologicznym do przygotowania gorących posiłków i śniadań. ( kopia aktu notarialnego, umowy dzierżawy - dokumentu potwierdzone za zgodność z oryginałem. ) 3) decyzję sanepidu o dopuszczeniu lokalu do przygotowania i wydawania posiłków wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) przedłożenie uprawnień osób odpowiedzialnych za wyprodukowanie posiłków wraz z aktualnymi badaniami lekarskimi. 5) oświadczenie, że oferent dysponuje samochodem dostawczym niezbędnym w realizacji zamówienia 6) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Batorego 15 66-440 Skwierzyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 10:00, miejsce: pok. sekcji świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Batorego 15 , 66-440 Skwierzyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał SIWZ.doc siwz 2010-11-30 13:44:17 Kupiński Marcin zał...3.doc formularz ofertowy i oświadczenia 2010-11-30 13:44:39 Kupiński Marcin zał...1.doc projekt umowy 2010-11-30 13:44:56 Kupiński Marcin Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Marcin Kupiński Data powstania: 30.11.2010 13:44 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1019 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował