menu
drukuj

2011-02-28 15:29:44

ZP.271.15.2011


Dostawa ciągnika wraz z urządzeniami współpracującymi przeznaczonymi do pielęgnacji boiska wielofunkcyjnego Otwartej Strefy Rekreacji Dziecięcej w Skwierzynie


Skwierzyna: Dostawa ciągnika wraz z urządzeniami współpracującymi przeznaczonymi do pielęgnacji boiska wielofunkcyjnego Otwartej Strefy Rekreacji Dziecięcej w Skwierzynie
Numer ogłoszenia: 31816 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika wraz z urządzeniami współpracującymi przeznaczonymi do pielęgnacji boiska wielofunkcyjnego Otwartej Strefy Rekreacji Dziecięcej w Skwierzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciągnika wraz z urządzeniami współpracującymi przeznaczonymi do pielęgnacji boiska wielofunkcyjnego Otwartej Strefy Rekreacji Dziecięcej w Skwierzynie II .1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego sprzętu przeznaczonego do pielęgnacji boiska ze sztucznej trawy. W skład zamawianego zestawu wchodzą następujące urządzenia: II .1.3.1. Jednostka napędowa dostosowana do pracy na boiskach sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy; II .1.3.2. szczotka przystosowana do codziennej pielęgnacji boisk, II .1.3.3. urządzenie szczotkujące (zgrzebło) do równomiernego rozprowadzania granulatu i wyrównywania ułożenia włókien sztucznej trawy, II .1.3.4. urządzenie zamiatająco - oczyszczające, II .1.3.5. piaskarka z możliwością kontroli wysypu piasku/granulatu z pozycji operatora. Wszystkie urządzenia z poz. II .1.3.2- II .1.3.5 muszą współpracować z jednostką napędową (poz. II.1.3.1 II .1.4 Parametry techniczne urządzeń: II .1.4.1 Jednostka napędowa - - Dostosowana do pracy na boiskach o nawierzchni ze sztucznej trawy musi współpracować ze wszystkimi zamawianymi urządzeniami - skrzynia biegów mechaniczna - pojemność silnika 1600-1700 cm² - moc powyżej 35 KM - napęd na 4 koła (4x4) - Vmax 30km/godz. - napęd WOM: zależny 540E, niezależny 540, - blokowanie mechanizmu różnicowego sterowane elektrohydraulicznie - regulacja rozstawu kół tylnej osi - TUZ tylny, szbkosprzęgi, max udźwig 1200kg II .1.4.2 Szczotka przystosowana do codziennej pielęgnacji boisk - - musi współpracować z jednostką napędową jak w pkt II .1.4.1 - Szerokość robocza min. 180 cm - zaczep 3-punktowy II .1.4.3 urządzenie szczotkujące (zgrzebło) do równomiernego rozprowadzania granulatu i wyrównywania ułożenia włókien sztucznej trawy - - musi współpracować z jednostką napędową jak w pkt II .1.4.1 - szerokość robocza min. 180 cm - możliwość usztywniania i rozluźniania zamontowanych włókien II .1.4.4 urządzenie zamiatająco - oczyszczające - - musi współpracować z jednostką napędową jak w pkt II .1.4.1 - szerokość robocza min. 100cm - regulowany drążek holowniczy - regulowana wysokość pracy szczotki - powinno umożliwiać dodatkowo rozluźnianie granulatu II .1.4.5. piaskarka z możliwością kontroli wysypu piasku/granulatu z pozycji operatora - - musi współpracować z jednostką napędową jak w pkt II .1.4.1 - szerokość robocza min. 120 cm - wibracyjne dno piaskarki - napęd z PTO - wyposażona w cztery koła zamontowane na podwójnej osi w celu redukcji nacisku. II .1.5 Pozostałe wymagania: - Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2011 lub 2010. - Wykonawca zamówienia zapewni pełną funkcjonalność całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej 36 miesięcznej gwarancji biegnącej od daty wykonania dostawy (data protokołu odbioru bez usterek). - Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi nieodpłatne szkolenia z obsługi i konserwacji dostarczonych urządzeń. Szkolenie obejmie wskazane przez Zamawiającego osoby (nie więcej niż trzy). Dostawca musi wystawić pisemny dokument stwierdzający, że osoby szkolone zostały przygotowane do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu. - Wykonawca razem z dostawą urządzeń dostarczy Zamawiającemu instrukcje ich obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty (certyfikaty, atesty, homologacje, dopuszczenia do pracy itp.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.39.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w terminie do dnia 07.03.2009 r. do godz. 900 oraz na następujących zasadach: 2. Wadium wynosi 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 3. Wadium można wnieść w formie: -pieniężnej, -gwarancji bankowej, -gwarancji ubezpieczeniowej, -poręczenia bankowego, -poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży w ofercie: aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonane należycie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego priorytetu Opieka zdrowotna i opieka nad dzieckiem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik siwz_poprawiona.doc SIWZ 2011-02-28 15:33:03 Majchrzak Kamila
załącznik projekt umowy.doc PROJEKT UMOWY 2011-02-28 15:33:34 Majchrzak Kamila

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 28.02.2011 15:29
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1061

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu