-
2011-03-09 13:38:39
ZP.271.17.2011
Wykonanie prac ekshumacyjnych na „nieczynnym cmentarzu komunalnym” w Skwierzynie
Skwierzyna: Wykonanie prac ekshumacyjnych na nieczynnym cmentarzu komunalnym w Skwierzynie
Numer ogłoszenia: 39940 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac ekshumacyjnych na nieczynnym cmentarzu komunalnym w Skwierzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony na podstawie decyzji o wykonaniu ekshumacji około 500 zmarłych, pochowanych przed 1946 r. mieszkańców ziemi skwierzyńskiej pochodzenia niemieckiego oraz pochowania ekshumowanych szczątków na tym samym cmentarzu komunalnym w celu zagospodarowania terenu pod potrzeby wykonania nowych miejsc pochówkowych na terenie nieczynnego cmentarza przy ul. Międzyrzeckiej w Skwierzynie. Szczegółowy zakres prac ekshumacyjnych: - wykopanie ręczne zwłok i zebranie szczątków z około 500 grobów; - chlorowanie i dezynfekcja wykopanych szczątków; - wykop mechaniczny pod mogiłę zbiorową i zasypanie mogiły zbiorowej; - wykonanie 3 komór lapidarium - przewóz zwłok do lapidarium; - worek ekshumacyjny ok. 500 szt.; - tablica granitowa; - robocizna przy ustawieniu nagrobków i betonowaniu; - oczyszczenie terenu z pozostałego gruzu i śmieci oraz ich załadowanie i wywiezienie; - Mechaniczna orka całego terenu - 23.900 m² - Mechaniczne bronowanie terenu - 23.900 m².
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5, 45.21.54.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - w zakresie działalności Wykonawcy jest świadczenie usług ekshumacji zmarłych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna Biuro Obsługi klienta parter, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
…………………………………………
Podpis kierownika Zamawiającego
Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał siwz.doc siwz 2011-03-10 09:16:55 Majchrzak Kamila proje...h.doc projekt umowy 2011-03-10 09:17:07 Majchrzak Kamila skan_...d.pdf skan_sanepid 2011-03-10 09:54:43 Majchrzak Kamila Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 09.03.2011 13:38 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 994 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował