-
Artykuł archiwalny
2009-03-18 15:01:16
ZP-341-07/09
Remont nawierzchni wraz z budową ścieżek rowerowych i chodnika przy ulicy Parkowej w Skwierzynie
ZP-341-07/09 Skwierzyna,18.03.09r. OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 1. Zamawiający: Gmina Skwierzynaul. Rynek 166-440 SkwierzynaREGON: 210966929NIP 596-00-07-6472. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miastai Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539.Remont nawierzchni wraz z budową ścieżek rowerowych i chodnika przy ulicy Parkowej w SkwierzynieCPV 45.23.32.20-7, 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.10.00.00-83. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażonej w złotych 14.000 euro4. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:a) imię i nazwisko: Zbigniew Czapliński, Kamila Majchrzak – w zakresie procedury przetargowej Tadeusz Filipek - w zakresie merytorycznymb) telefon: 0 95 7216 529., (095) 7216 536c) fax 0 95 7216 539c) nr lokalu: 30d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 7:15 -15.00 5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.- uprawniony do występowania w obrocie prawnym,- posiada kwalifikacje do wykonania zamówienia,- posiada niezbędny sprzęt i narzędzia do wykonania zamówienia,- dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,- posiada niezbędną ilość środków finansowych niezbędną do wykonania zamówienia,- nie podlega wykluczeniu z postępowania wg,. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.6. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przezWykonawcę dokumenty bezwzględnie wymaganych zgodnie z ustawą Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły “spełnia-nie spełnia” 7. Miejsce i termin składania ofert: 10.04.09r. r. godz. 11.00 w siedzibiezamawiającego – pokój 18.8. Miejsce i termin otwarcia ofert: 10.04.09r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiGSkwierzyna.9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 9.000 zł (dziewięć tysięcy złotych 00/100)10. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: - cena -100%12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie:I. przedłużenia terminu wykonania umowy pod warunkiem:- wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru z powodu - niesprzyjających warunków atmosferyczny, nie pozwalających na dalszą realizację robót i zachowanie technologii . - utrudnienia spowodowane działaniem Zamawiającego, a w szczególności niedopełnieniem formalności przez Zamawiającego - przedłużający się okres przekazania placu budowy - brak jednoznacznego stanowiska zamawiającego w problemach związanych z realizacją zamówienia- konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5 Pzp- stwierdzenie wystąpienia wykopalisk archeologicznych lub szczątków ludzkich.Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z: - zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę- narad z wykonawcą Zamawiającego w zakresie koncepcji, której realizacja spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcęZmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.14. Zamawiający planuje wykonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, w ilościach nie przekraczających 50 % wartości podstawowej zamówienia.15. Wymagany termin realizacji zamówienia do 31.08.2009r.16. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia składania ofert.17. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej18. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście wsiedzibie zamawiającego (p. 30) lub ze strony internetowejwww.bip.skwierzyna.samorzady.pl Publikacja ogłoszenia:1. Biuletyn Zamówień Publicznych nr 2.Ogłoszenie wraz z SIWZ zamieszczono na stronie internetowej Gminy : www.bip.skwierzyna.samorzady.pl w dniu ……………. 3. Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu …………….Zdjęto ogłoszenie z tablicy ogłoszeń w dniu .....................Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 18.03.2009 15:01 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 694 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował