menu

Artykuł archiwalny

drukuj

2009-03-18 15:01:16

ZP-341-07/09


Remont nawierzchni wraz z budową ścieżek rowerowych i chodnika przy ulicy Parkowej w Skwierzynie

ZP-341-07/09                                                                                                                      Skwierzyna,18.03.09r.  OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 1. Zamawiający: Gmina Skwierzynaul. Rynek 166-440 SkwierzynaREGON: 210966929NIP 596-00-07-6472. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miastai Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539. 
Remont nawierzchni wraz z budową ścieżek rowerowych i chodnika przy ulicy Parkowej w Skwierzynie
 
CPV 45.23.32.20-7, 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8,  45.10.00.00-8
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażonej w złotych 14.000 euro4. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:a) imię i nazwisko: Zbigniew Czapliński, Kamila Majchrzak – w zakresie procedury przetargowej Tadeusz Filipek - w zakresie merytorycznymb) telefon: 0 95 7216 529., (095) 7216 536c) fax 0 95 7216 539c) nr lokalu: 30d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 7:15 -15.00 5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.- uprawniony do występowania w obrocie prawnym,- posiada kwalifikacje do wykonania zamówienia,- posiada niezbędny sprzęt i narzędzia do wykonania zamówienia,- dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,- posiada niezbędną ilość środków finansowych niezbędną do wykonania zamówienia,- nie podlega wykluczeniu z postępowania wg,. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.6. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przezWykonawcę dokumenty bezwzględnie wymaganych zgodnie z ustawą Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły “spełnia-nie spełnia” 7. Miejsce i termin składania ofert: 10.04.09r.  r. godz. 11.00 w siedzibiezamawiającego – pokój 18.8. Miejsce i termin otwarcia ofert:  10.04.09r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiGSkwierzyna.9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 9.000 zł (dziewięć tysięcy złotych 00/100)10. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: - cena -100%12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie:I.                    przedłużenia terminu wykonania umowy pod warunkiem:- wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru  z powodu - niesprzyjających     warunków atmosferyczny, nie pozwalających na dalszą realizację  robót       i zachowanie  technologii . -  utrudnienia spowodowane działaniem Zamawiającego, a  w szczególności   niedopełnieniem formalności przez Zamawiającego    -  przedłużający się okres przekazania placu budowy     - brak jednoznacznego stanowiska zamawiającego w problemach związanych z realizacją zamówienia- konieczności  wykonania robót dodatkowych  zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5   Pzp-   stwierdzenie wystąpienia wykopalisk archeologicznych  lub szczątków ludzkich.Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z: - zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która      spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez      wykonawcę- narad z wykonawcą Zamawiającego w zakresie koncepcji, której realizacja       spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez      wykonawcęZmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.14. Zamawiający planuje wykonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, w ilościach nie przekraczających 50 % wartości podstawowej zamówienia.15. Wymagany termin realizacji zamówienia do 31.08.2009r.16. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia składania ofert.17. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej18. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście wsiedzibie zamawiającego (p. 30) lub ze strony internetowejwww.bip.skwierzyna.samorzady.pl Publikacja ogłoszenia:1. Biuletyn Zamówień Publicznych nr  2.Ogłoszenie wraz z SIWZ zamieszczono na stronie internetowej Gminy : www.bip.skwierzyna.samorzady.pl   w dniu ……………. 3.  Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu …………….Zdjęto ogłoszenie z tablicy ogłoszeń w dniu .....................

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 18.03.2009 15:01
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 631

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu