-
2012-02-21 13:44:11
Przetarg Parafia
Remont wieży kościelnej w Murzynowie
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Skwierzyna: Remont wieży kościelnej w Murzynowie
Numer ogłoszenia: 51862 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka św. Mikołaja , ul. Plebańska 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 95 7170018, faks 95 7170018.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna - kościoły i wyznania.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wieży kościelnej w Murzynowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi remont wieży Kościoła p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny w Murzynowie w zakresie wymiany drewnianych elementów konstrukcyjnych hełmu wieży, wymiana deskowania oraz pokrycia dachowego ( łupka naturalnego). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera obmiary robót, projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł na zasadach określonych w sekcji IV SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy to w tym okresie,
wykonali co najmniej 2 inwestycje związane z remontem, budową lub
przebudową obiektów wpisanych na listę Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków oraz dysponują, bądź będą dysponować osobami, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się niezbędnymi
kwalifikacjami.
- Posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy to w tym okresie,
wykonali co najmniej 2 inwestycje związane z remontem, budową lub
przebudową obiektów wpisanych na listę Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków oraz dysponują, bądź będą dysponować osobami, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się niezbędnymi
kwalifikacjami.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku
inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku
inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do SIWZ. - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminów zakończenia realizacji zadania w przypadkach wystąpienia: - konieczności wykonania robót dodatkowych albo uzupełniających, -przyczyn niezależnych od stron, - konieczności wykonania projektów zamiennych i z powodu nieprzewidzianych kolizji z sieciami lub cofnięcia zgody przez właścicieli nieruchomości, - przyczyn pogodowych, w tym deszczów nawalnych, które uniemożliwiają wykonanie robót z przyczyn organizacyjnych i technicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Plebańska 1 66-440 Skwierzyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 10:00, miejsce: ul. Plebańska 1 66-440 Skwierzyna ks. Jerzy Tyrak CM ks. Grzegorz Markulak CM.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie ze środków europejskich pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach działania 413 -Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju- w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania -Odnowa i Rozwój wsi- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał SIWZ ...a.doc SIWZ 2012-02-21 14:24:34 Majchrzak Kamila SPECY...o.doc SPECYFIKACJA TECHNICZNA 2012-02-21 14:25:27 Majchrzak Kamila Proje...j.pdf Projekt budowlany 2012-02-21 14:25:56 Majchrzak Kamila c.d. ...j.pdf c.d. projektu budowlanego 2012-02-21 14:28:16 Majchrzak Kamila przed...a.pdf przedmiary 2012-02-21 14:41:59 Majchrzak Kamila Elewa...n.pdf elewacje 2012-02-21 14:44:51 Majchrzak Kamila Elewacje.pdf elewacje2 2012-02-21 14:45:14 Majchrzak Kamila Przekrój A-A.pdf przekrój AA 2012-02-21 14:45:33 Majchrzak Kamila Rzut dachu.pdf rzut dachu 2012-02-21 14:45:48 Majchrzak Kamila Rzut przyziemia.pdf rzut przyziemia 2012-02-21 14:46:08 Majchrzak Kamila Rzut ...o.pdf rzut stropu 2012-02-21 14:46:25 Majchrzak Kamila Rzut ...y.pdf rzut wieży stan istniejący 2012-02-21 14:46:51 Majchrzak Kamila Rzut ...j.pdf rzut więźby dachowej 2012-02-21 14:47:29 Majchrzak Kamila szkic...a.pdf szkic usytuowania 2012-02-21 14:47:56 Majchrzak Kamila proje....docx projekt umowy 2012-03-08 10:21:20 Majchrzak Kamila Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 21.02.2012 13:44 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1246 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował