-
2012-10-10 10:32:36
319364 - 2012
SOK - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319364 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skwierzyński Ośrodek Kultury, ul. Teatralna 5, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuski tel. 0-95 71 70 059, faks 0-95 71 70 059
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizację zadania: Roboty naprawcze uszkodzonej konstrukcji dachu z wykonaniem nowego poszycia oraz wymiana wyposażenia Sali Widowiskowej zlokalizowanej w budynku Skwierzyńskiego Ośrodka Kultury
w Skwierzynie, ul. Teatralna 5, w trybie „zaprojektuj i wybuduj"
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia jest realizowany w trybie „ zaprojektuj i wybuduj" dla zadania: Roboty naprawcze uszkodzonej konstrukcji dachu z wykonaniem nowego poszycia oraz wymiana wyposażenia Sali Widowiskowej zlokalizowanej w budynku Skwierzyńskiego Ośrodka Kultury w Skwierzynie, ul. Teatralna 5, poprzez zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) i zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o załączony Program funkcjonalno-użytkowy (Załącznik nr 12 do SIWZ) i obejmuje między innymi wykonanie:
b) dokumentacji projektowej:
- projektu budowlanego wszystkich branż z dochowaniem niezbędnej szczegółowości jak dla projektu wykonawczego wraz z informacją dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
- zestawienia materiałów,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętego przedmiotem zamówienia (umowy),
- niezbędnych opracowań warsztatowych oraz pozostałych, np. projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, instrukcja użytkowania obiektu z uwzględnieniem zamontowanych urządzeń, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego obiektu z planem ewakuacji,
- zapisu całości opracowania z podziałem na poszczególne elementy na nośniku CD - format PDF
c) wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w Programie funkcjonalno - użytkowym, Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną,
d) wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia (umowy),
e) nadzoru autorskiego,
f) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych jeżeli takie okażą się niezbędne przy realizacji przedmiotu zamówienia (umowy).
2. Dopuszcza się możliwość zmiany materiałów, urządzeń jak również technologii wykonania robót budowlanych przedstawionych w programie funkcjonalno użytkowym, po zatwierdzeniu przez zamawiającego pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego . Będą to przykładowo, okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3. Zmiany te nie mogą spowodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu zamówienia zaoferowanej w wybranej przez Zamawiającego ofercie.
Ze względu na charakter wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszego zamówienia - wynagrodzenie ryczałtowe, Zamawiający zwraca Wykonawcom uwagę na istotę dokonania wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem, celem pełnego oszacowania kosztów projektu oraz robót, które zostaną wskazane w formularzu ofertowym. Przeprowadzenie wizji jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wskazaną w pkt XIII SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 45.00.00.00-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Jan Derkacz - Duchewicz ul. Pocztowa 9, 62-200 Gniezno
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 529.440,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 676.500,00
- Oferta z najniższą ceną: 676.500,00/ Oferta z najwyższą ceną: 676.500,00
- Waluta: PLN.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Bartosz Wawrzyniak Data powstania: 10.10.2012 10:32 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 911 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował