menu
drukuj

2012-10-12 11:04:53

ZP.271.5.2012


Ogłoszenie o zamówieniu - usługi.

Skwierzyna: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas IV - VI Szkoły Podstawowej w Skwierzynie w ramach projektu POKL 9.1.2 pn. Równy start.
Numer ogłoszenia: 395320 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas IV - VI Szkoły Podstawowej w Skwierzynie w ramach projektu POKL 9.1.2 pn. Równy start..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 62 części, w tym: 1) Zespół wyrównawczy klas IV - wyrównywanie braków polonistycznych i matematycznych w oparciu o opracowane programy - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 2) Zajęcia przygotowujące do sprawdzianu klas 6 - wyrównanie braków polonistycznych i matematycznych w oparciu o opracowane programy przygotowujące do sprawdzianu zewnętrznego -zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze 3) Trening Zastępowania Agresji - redukcja zachowań agresywnych, nauka radzenia sobie ze stresem, zapobieganie wykluczeniu w oparciu o opracowane programy - zajęcia specjalistyczne 4) terapia EEG Biofeedback - terapia dla dzieci niepełnosprawnych i z zaburzeniami neurologicznymi w oparciu o aparaturę EEG Biofeedback, -zajęcia specjalistyczne 5) Terapia Metodą Dobrego Startu - dla 6 uczniów niepełnosprawnych z 2 klas -integracyjna i specjalna, -zajęcia specjalistyczne 6) Zajęcia komunikacyjne języków obcych - rozwijające kompetencje językowe niemiecko i anglojęzyczne, wiedzę o kulturze, w oparciu o opracowane programy z zastosowanie nowoczesnych narzędzi multimedialnych , -zajęcia rozwijające uzdolnienia 7) Bliżej PeCeta - rozwijające kompetencje informatyczne, umiejętności korzystania z Internetu, aktualizacji strony szkoły , -zajęcia rozwijające uzdolnienia 8) Mały Pitagoras - uczniowie rozwiną uzdolnienia matematyczne i przygotują się do konkursów matematycznych ponad szkolnych, -zajęcia rozwijające uzdolnienia 9) Konkurs Cudze chwalicie...- konkurs pod opieką nauczycieli, którzy w ramach prowadzonych zajęć rozwiną wiedzę o regionach Polski, wyćwiczy współdziałanie w grupie, ułatwi wyszukiwanie informacji w Internecie, przygotuje szereg produktów, przez co również wyćwiczy niektóre kompetencje kluczowe, zakończy się festynem regionalnym -zajęcia rozwijające uzdolnienia. Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie szczegółowego harmonogramu zajęć opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia. Harmonogram zajęć będzie uwzględniał zarówno zajęcia realizowane w godzinach przedpołudniowych jak i popołudniowych. Realizacja zajęć rozliczana będzie godzinowo, przy czym pod pojęciem -godzina- należy rozumieć godzinę lekcyjną -45 minut w odniesieniu do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających bądź godzina zegarowa 60 minut w odniesieniu do zajęć specjalistycznych. Zajęcia odbywać się będą z wykorzystaniem pomocy edukacyjnych zakupionych w ramach przedmiotowego projektu, w pomieszczeniach zapewnionych przez szkołę, w której odbywać się będą zajęcia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 62.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wymagane jest dysponowanie osobą, osobami: spełniającymi wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. Nr 50, poz. 400.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby te powinny: posiadać doświadczenie w pracy z dziećmi uczęszczającymi do klas IV do VI szkoły podstawowej, uprawnienia do prowadzenia zajęć specjalistycznych z zakresu: terapii pedagogicznej lub pracy metodami Dobrego Startu lub Weroniki Sherborne lub neuroterapii metodą EEG Biofeedback.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami: spełniającymi wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. Nr 50, poz. 400.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą osobami: spełniającymi wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Dz. U. Nr 50, poz. 400. Osoby te powinny: posiadać doświadczenie w pracy z dziećmi uczęszczającymi do klas IV-VI szkoły podstawowej, uprawnienia do prowadzenia zajęć specjalistycznych z zakresu: terapii pedagogicznej lub pracy metodami Dobrego Startu lub Weroniki Sherborne lub neuroterapii metodą EEG Biofeedback. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust. 1 PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Odnośnie dokumentów i oświadczeń -spełnianie warunków z art.22 ustawy Pzp - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. Odnośnie dokumentów i oświadczeń -spełnianie braku podstaw do wykluczenia - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Stopień awansu zawodowego osoby prowadzącej zajęcia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1 , 66-440 Skwierzyna w godzinach urzędowania Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1 , 66-440 Skwierzyna - pk. nr 6 - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach projektu POKL 9.1.2 pn. Równy start..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ.doc SIWZ 2012-10-12 11:09:45 Wawrzyniak Bartosz
załącznik Zał....y.doc zał. nr 1 2012-10-12 11:10:00 Wawrzyniak Bartosz
załącznik Zał....w.doc zał. nr 2 2012-10-12 11:10:21 Wawrzyniak Bartosz
załącznik Zał....u.doc zał. nr 2a 2012-10-12 11:10:35 Wawrzyniak Bartosz
załącznik Zał....e.doc zał. nr 3 2012-10-12 11:11:36 Wawrzyniak Bartosz
załącznik Zał....b.doc zał. nr 4 2012-10-12 11:11:52 Wawrzyniak Bartosz
załącznik zał...e.doc zał. nr 4a 2012-10-12 11:12:36 Wawrzyniak Bartosz
załącznik Zał.....docx zał. nr 5 2012-10-12 11:12:49 Wawrzyniak Bartosz
załącznik Rachunek.doc zał. nr 1 do umowy 2012-10-12 11:14:12 Wawrzyniak Bartosz
załącznik Karta...y.doc zał. nr 2 do umowy 2012-10-12 11:15:01 Wawrzyniak Bartosz

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Bartosz Wawrzyniak
Data powstania: 12.10.2012 11:04
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1027

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu