-
2012-11-20 14:47:39
ZP.271.5.2012
Ogłoszenie o zmianie treści zapytania cenowego - na zakup i dostawę materiałów plastycznych, piśmienniczych i kserograficznych.
Znak sprawy: ZP.271.5.2012 Skwierzyna 20.11.2012 r.
Zmiana treści zapytania cenowego
na zakup i dostawę materiałów plastycznych, piśmienniczych i kserograficznych
z dnia 07.11.2012 r.
Zmianie ulega Wykaz materiałów, pomocy i sprzętów do realizacji Projektu „Równy start":
- Ołówki HB - razem 41 szt.
Wykaz materiałów, pomocy i sprzętów do realizacji Projektu „Równy start" otrzymuje nowe brzmienie:
1. Ołówki HB - razem 31 szt.
Pozostałe zapisy Zapytania cenowego pozostają bez zmian.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Bartosz Wawrzyniak Data powstania: 20.11.2012 14:47 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 722 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował