menu
drukuj

2013-01-02 11:39:37

ZP.271.8.2012


Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - usługi.

Skwierzyna: Udzielenie Gminie Skwierzyna długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3.690.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł) na sfinansowanie rozchodów oraz planowanego w 2012 roku deficytu budżetu gminy
Numer ogłoszenia: 1140 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507276 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Skwierzyna długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3.690.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł) na sfinansowanie rozchodów oraz planowanego w 2012 roku deficytu budżetu gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Skwierzyna w 2012 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3.690.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), z przeznaczeniem na sfinansowanie rozchodów oraz planowanego w 2012 roku deficytu budżetu Gminy. - wysokość kredytu 3.690.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) - waluta kredytu - PLN - okres spłaty: 2012 -2017 r. Zgodnie z § 5 Uchwały nr XXVII/206/12 z dnia 27 września 2012 r w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu, Rada Miejska powierzyła wykonanie uchwały Burmistrzowi Skwierzyny. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie rozchodów oraz planowanego w 2012 deficytu budżetu gminy. Okres kredytowania - w latach 2012 - 2017, zgodnie z harmonogramem spłat rat zaciągniętego kredytu - zał. do siwz Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego nastąpi nie później niż do dnia 28 grudnia 2012 r. Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie z dochodów własnych gminy w latach 2012 do 2017, przy czym spłata odsetek rozpocznie się w roku 2012, zgodnie z załączonym do SIWZ harmonogramem spłat. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1 M powiększonej o oferowaną marżę banku. Marża nie może ulec zwiększeniu w okresie spłaty kredytu. Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć, że rok składa się z 365 dni; a WIBOR 1 M - z dnia 12 grudnia 2012 r. wynosi 4,36. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie: 1) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 2) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego. - Wybrany wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że uzyskał pozytywną opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie możliwości spłaty kredytu długoterminowego w kwocie 3.690.000,00 zł - uchwała nr 699/2012 z dnia 6 grudnia 2012 r. Spłata kredytu przed terminem, nie wiąże się z dodatkowymi kosztami obsługi. Spłata kapitału będzie następowała kwartalnie w terminach i kwotach określonych w HARMONOGRAMIE SPŁATY - zał do siwz Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. Z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie, ul. Krakowska 29, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 786708,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 795323,71

  • Oferta z najniższą ceną: 795323,71 / Oferta z najwyższą ceną: 997542,96

  • Waluta: PLN.

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Bartosz Wawrzyniak
Data powstania: 02.01.2013 11:39
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1044

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu