-
2009-07-14 13:48:25
ZP-341-11/09
modyfikacja treści SIWZ dot. remontu posadzki w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Mickiewicza 1 w Skwierzynie
Skwierzyna,14.07. 09r.
ZP- 341-11/09
Otrzymują:
Wykonawcy, którym przekazano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
Opublikowano: http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-11/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Remont posadzki w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Mickiewicza 1 w Skwierzynie, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 208452 z dnia 25.06.09r. oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/
MODYFIKACJA
treści SIWZ
Burmistrz Miasta i Gminy w Skwierzynie działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), dokonuje modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie:
1.) Rozdział III SIWZ „Warunki rozliczenia inwestycji"
Pkt 4 brzmiał:
„Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół końcowy odbioru wykonanych robót podpisany przez Inspektora Nadzoru."
- otrzymuje brzmienie:
„„Rozliczenie robót nastąpi fakturą wystawioną na podstawie podpisanego przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego i zatwierdzonego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o faktyczne obmiary wykonanych robót oraz normy, ceny i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym"
2.) Projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ):
§ 2 ust.1 brzmiał: „Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie, zgodnie z wynagrodzeniem podanym w kosztorysie ofertowym, w formie ryczałtu na kwotę:
ogółem netto:............ zł słownie: ..........................................................
.+ podatek VAT, kwota podatku VAT .... wynosi -............. zł, kwota brutto- ............zł (słownie: .............................................................................................."
- otrzymuje brzmienie: „Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe w wysokości..................... ogółem netto:............ zł słownie: ..........................................................
.+ podatek VAT, kwota podatku VAT .... wynosi -............. zł, kwota brutto- ............zł (słownie: .............................................................................................."
b)
§ 2 ust. 2."Kwota podana w ust. 1 nie może ulec zwiększeniu."
Skreśla się zapis ust. 2
c)
§ 9 ust. 4 brzmiał
„Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół końcowy odbioru wykonanych robót podpisany przez Inspektora Nadzoru".
- otrzymuje brzmienie:
„Rozliczenie robót nastąpi fakturą wystawioną na podstawie podpisanego przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego i zatwierdzonego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o faktyczne obmiary wykonanych robót oraz normy, ceny i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym"
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 14.07.2009 13:48 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 981 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował