menu
drukuj

2009-07-14 13:48:25

ZP-341-11/09


modyfikacja treści SIWZ dot. remontu posadzki w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Mickiewicza 1 w Skwierzynie

                                                                                    Skwierzyna,14.07. 09r.
ZP- 341-11/09
                                           

 

Otrzymują:
Wykonawcy, którym przekazano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia


Opublikowano: http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/

 

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-11/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Remont posadzki w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Mickiewicza 1 w Skwierzynie,  opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 208452 z dnia 25.06.09r. oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/

 

MODYFIKACJA

treści SIWZ

Burmistrz Miasta i Gminy w Skwierzynie działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), dokonuje modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  w zakresie:

 

1.) Rozdział III SIWZ „Warunki rozliczenia inwestycji"

Pkt 4 brzmiał:

„Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół końcowy odbioru wykonanych   robót   podpisany przez Inspektora Nadzoru."

- otrzymuje brzmienie:

„Rozliczenie robót nastąpi fakturą wystawioną na podstawie podpisanego przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego i zatwierdzonego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o faktyczne obmiary wykonanych robót oraz normy, ceny i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym"

 

2.) Projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ):

 

§ 2 ust.1 brzmiał: „Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie, zgodnie z wynagrodzeniem podanym w kosztorysie ofertowym, w formie ryczałtu na kwotę:
ogółem netto:............ zł słownie: ..........................................................

.+ podatek VAT, kwota podatku VAT .... wynosi -............. zł, kwota brutto- ............zł (słownie: .............................................................................................."

- otrzymuje brzmienie: „Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe w wysokości..................... ogółem netto:............ zł słownie: ..........................................................

.+ podatek VAT, kwota podatku VAT .... wynosi -............. zł, kwota brutto- ............zł (słownie: .............................................................................................."

b)

§ 2 ust. 2."Kwota podana w ust. 1 nie może ulec zwiększeniu."

Skreśla się zapis ust. 2

 

c)

§ 9 ust. 4 brzmiał

„Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół końcowy odbioru wykonanych robót podpisany przez Inspektora Nadzoru".

 

- otrzymuje brzmienie:

„Rozliczenie robót nastąpi fakturą wystawioną na podstawie podpisanego przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego i zatwierdzonego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o faktyczne obmiary wykonanych robót oraz normy, ceny i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym"

 

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 14.07.2009 13:48
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 981

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu