menu
drukuj

2009-07-14 13:51:08

ZP-341-11/09


Wyjaśnienie treści SIWZ na Remont posadzki w sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Mickiewicza 1 w Skwierzynie

                                                                                                              Skwierzyna, 14.07.09r.

 

 

ZP-341-11/09

 

     Otrzymują:

  Wykonawcy, którzy zapoznali się z treścią SIWZ

                                                        Opublikowano na stronie Zamawiającego

                                              www.bip.skwierzyna.samorzady.pl 

 

 

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-11/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Remont posadzki Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Mickiewicza 1  w Skwierzynie , opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 208452-2009 z dnia 25.06.2009 oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/

 

WYJAŚNIENIE
treści SIWZ



 

Burmistrz Skwierzyny, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Remont posadzki w sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Mickiewicza 1 w Skwierzynie
 
Do Zamawiającego wpłynęło następujące zapytanie:

Po zapoznaniu się ze specyfikacją zamówienia wskazanego wyżej zgłaszam szereg wątpliwości i zapytań:

Po przeprowadzonej wizji stwierdziliśmy, że:

- istniejące deszczułki nie odpowiadają wymiarom podanym w odpowiedzi z dnia 08.07.09r.

- klepki są spróchniałe, posiadają liczne uszkodzenia piór i wpustów,

- wierzchnia warstwa parkietu ma głębokie wżery i uszkodzoną strukturę,

- stwierdziliśmy pod powierzchnia klepki płytę pilśniową miękką o gr 22mm,

- nadmieniamy że nasza firma w roku 1995 przeprowadzała remont w/w posadzki i wiemy, że 1/3 powierzchni parkietu uprzednio była wielokrotnie zalewana co spowodowało zsinienie klepek dębowych, ponadto zły stan piór i wpustów nie pozwolił na przełożenie parkietu w konsekwencji został domocowany mechanicznie dyblami poprzez otwory przewiercone w klepkach, parkiet posiadał duże ubytki i zostało zastosowane duże ilości szpachli.


Pytanie 1

Czy rozebranie klepki parkietowej pomimo licznych w/w wad należy ponownie wbudować?

Odpowiedź :

Ocena ilości uszkodzonych klepek jest możliwa dopiero po rozebraniu podłogi

Pytanie 2

W jaki sposób Państwo przewidzieli ewentualnie sposób połączenia starych klepek z nowymi skoro deszczułki nie będą do siebie pasować?

 

 

Odpowiedź:

W przypadku konieczności uzupełnienia podłogi nową klepką i braku takiego rozmiaru istnieje możliwość zamówienia klepki na żądany wymiar.

Pytanie 3

Czy istnieje możliwość zamiany hydroizolacji poziomej z emulsji asfaltowej na inną? (ponieważ nie ma na rynku UE dostępnych emulsji asfaltowych które by miały aktualny atest higieniczny do stosowania wewnątrz).

Odpowiedź:

Tak, jest możliwość zamiany izolacji. Istotnie P.Z.H  nie przedłożył atestu higienicznego na stosowanie izolacji dyspersyjnych wewnątrz pomieszczeń.
Pytanie 4

W jaki sposób należy wycenić (podstawa wyceny KNR) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki? Gdzie należy wywozić materiały do utylizacji?

Odpowiedź:

Wg. wyceny indywidualnej.

Pytanie 5

Proszę o podanie przekroju remontowanej posadzki łącznie z podaniem wymiarów.

Pytanie 6

Proszę o uszczegółowienie parametrów podkładek z gumy.

Odpowiedź do pytania 5 i 6:

 Ruszt drewniany krzyżowy jednopoziomowy o przekroju 25x60mm na podkładach amortyzacyjnych z gumy o gr 5mm, szer. 60mm przyklejonych do rusztu klejem kauczukowym w rozstawie 35cm.

Na ruszcie jest umocowana przez przybicie płyta OSB gr 18mm.

Pytanie 7

Czy listwy przyścienne mają być nowe, umożliwiające cyrkulację powietrza czy pochodzić z odzysku?

Odpowiedź:

Listwy przyścienne nowe, umożliwiające cyrkulację powietrza.

Pytanie 8

W jaki sposób zostanie rozliczona wysokość wynagrodzenia w sytuacji gdy w trakcie realizacji będą dokonane liczne zmiany skoro Państwo wskazali rozliczenie ryczałtowe?

Odpowiedź:

Zamawiający dokonał modyfikacji SIWZ w zakresie formy sposobu rozliczenia z wykonawcą.

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 14.07.2009 13:51
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 989

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu