menu

Artykuł archiwalny

drukuj

2009-07-16 09:43:32

ZP-341-15/09


Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum im. W. Jagiełły przy ul. Batorego 14 w Skwierzynie

Skwierzyna: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum im. Władysława Jagiełły przy ul Batorego 14 w Skwierzynie
Numer ogłoszenia: 240322 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7216536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwierzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum im. Władysława Jagiełły przy ul Batorego 14 w Skwierzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym ( dalej PF-U ), wytycznymi i zaleceniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz analizą przedmiotu po dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych objętych zamówieniem. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie wg wytycznych zawartych w PF-U i wykonanie kompletnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru i nadzoru autorskiego. Inwestor nie posiada aktualnej inwentaryzacji, obmiarów ani żadnych rysunków instalacyjnych obiektu, jak również dokumentacji technicznej istniejących instalacji c.o. Każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie otrzyma możliwość swobodnego dokonania oględzin oraz obmiarów poszczególnych pomieszczeń i instalacji. W terminie uzgodnionym z zamawiającym udostępnione zostaną również na życzenie informacje na temat dotychczasowego zużycia paliw i ponoszonych z tego tytułu kosztów na przestrzeni ostatnich 2 lat. Obecnie budynek jest ogrzewany przy pomocy grzejników żeliwnych i stalowych o zróżnicowanych wysokościach żeber usytuowanych we wnękach podokiennych. W pomieszczeniach piwnicznych w korytarzach i na klatkach schodowych został wykonany nowy obieg grzewczy wykonany z rur Pex/Al/Pex. Jako odbiorniki ciepła zastosowano grzejniki płytowe. Źródłem ciepła dla całego budynku jest kotłownia gazowa usytuowana w pomieszczeniach piwnicznych. W kotłowni znajduje się dwa kotły gazowe Viessmann o mocy Q=170kW oraz dwa zbiorniki akumulacyjne CWU Viessmann o pojemności 500l każdy. W pomieszczeniu kotłowni znajduje się również rozdzielacz główny wraz z pompami cyrkulacyjnymi oraz niezbędną armaturą kontrolno-pomiarową i stację pogodową. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia 1. wykonanie inwentaryzacji budowlanej całego obiektu, 2. wykonanie inwentaryzacji instalacyjnej istniejącego układu grzewczego, 3. wykonanie inwentaryzacji istniejącej kotłowni, 4. opracowanie dokumentacji technicznej remontu instalacji CO w Gimnazjum i wykonanie obliczeń sprawdzających, czy istniejące pompy obiegowe będą właściwe dla nowej instalacji CO, a także sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, 5. wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego, 6. demontaż istniejących grzejników w całym Gimnazjum z wyłączeniem pomieszczeń piwnicznych, 7. demontaż gałązek zasilających grzejniki, 8. demontaż pionów i leżaków instalacji CO również w części piwnicznej, 9. montaż nowych pionów CO, CWU i cyrkulacji dla umywalek poza częścią piwniczną, 10. montaż nowych gałązek CO, 11. montaż nowych grzejników (zaleca się zastosowanie grzejników płytowych typu V z podłączeniem od dołu. W korytarzach i przy klatkach schodowych należy zastosować grzejniki płytowe ), 12. montaż automatycznych zaworów podpionowych, 13. montaż zaworów grzejnikowych, 14. montaż głowic termostatycznych, 15. montaż automatycznych odpowietrzników na pionach, 16. włączenie nowego układu grzewczego do istniejącego w kotłowni rozdzielacza i regulację hydrauliczną instalacji, 17. płukanie instalacji, 18. naprawa stropów, ścian oraz płyt gipsowo-kartonowych po demontażu instalacji w części piwnicznej i na wyższych kondygnacjach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.12.00-6, 45.33.11.00-7, 39.71.52.10-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000 zł wnoszone przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 15.07.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności : 1) osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji centralnego ogrzewania, 2) wykwalifikowanym personelem do wykonywania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, c) dysponują urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 85.000 zł, e) posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wskazanie osoby lub osób do pełnienia funkcji projektanta i kierowania robotami wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniem wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzającym wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, 3) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem technicznym, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 85.000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - skrócenie terminu wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skwierzynie u p. Kamili Majchrzak.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1, 66 - 440 Skwierzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 16.07.2009 09:43
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 627

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu