-
Artykuł archiwalny
2009-06-19 11:22:12
ZP-341-10/09
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Budowa sieci sanitarnej, wodociągowej dla potrzeb Regionalnego Parku Przemysłowego znajdującego się przy ul. Międzyrzeckiej
ZP-341-10/09 Skwierzyna, 18.06.09r.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
REGON: 210966929
NIP 596-00-07-647
2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta
i Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539.
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Budowa sieci sanitarnej, wodociągowej dla potrzeb Regionalnego Parku Przemysłowego znajdującego się przy ul. Międzyrzeckiej
CPV 71520000-9 - usługa pełnienia nadzoru budowlanego
Projekt współfinansowany w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013-„Tworzenie strefy aktywności gospodarczej poprzez budowę infrastruktury niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Parku Przemysłowego przy ul. Międzyrzeckiej w Skwierzynie
Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Prawo Budowlane dotyczące nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem budowlanym i wykonawczym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także udział w rozliczeniu zadania wraz ze sporządzeniem protokołów OT;
5) Zamawiający nie zapewnia przejazdów,
6) Wykonawca powinien posiadać łączność telefoniczną (komórkę).
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 14.000 euro
2. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
a) imię i nazwisko:
Kamila Majchrzak - w zakresie procedury przetargowej
Agnieszka Jamrowska- w zakresie merytorycznym
b) telefon: 0 95 7216 529., (095) 7216 535
c) fax 0 95 7216 539
c) nr lokalu: 30
d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 7:15 -15.00
3. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
- inspektor nadzoru posiada uprawnienia budowlane w specjalnościach: ogólnobudowlanej, sieci sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych oraz sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001, Nr 5, poz. 42 ze zm.), a także posiadają co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi budową sieci kanalizacyjnych, wod-kan.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów..
1. Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
6. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przez
Wykonawcę dokumenty bezwzględnie wymaganych zgodnie z ustawą Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły "spełnia-nie spełnia"
7. Miejsce i termin składania ofert: 26.06.09r. r. godz. 11.00 w siedzibie
zamawiającego - sekretariat.
8. Miejsce i termin otwarcia ofert: 26.06.09r. godz.12.00 - sala posiedzeń UMiG
Skwierzyna.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
10. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: - cena -100%
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie:
I. przedłużenia terminu wykonania umowy pod warunkiem
przedłużenia terminu umownego z wykonawcą zadania inwestycyjnego objętego niniejszym nadzorem inwestorskim z powodu:
- niesprzyjających warunków atmosferyczny, nie pozwalających na dalszą realizację robót i zachowanie technologii,
- utrudnienia spowodowane działaniem Zamawiającego, a w szczególności
niedopełnieniem formalności przez Zamawiającego
- przedłużający się okres przekazania placu budowy
- brak uzyskania jednoznacznego stanowiska zamawiającego w problemach
związanych z realizacją zamówienia
- konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5
Pzp
- stwierdzenie wystąpienia wykopalisk archeologicznych lub szczątków
ludzkich.
- działanie siły wyższej - nieprzewidzianego, nagłego działania siły
zewnętrznej
Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z:
- zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która
spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez
wykonawcę
- narad z wykonawcą Zamawiającego w zakresie koncepcji, której realizacja
spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez
wykonawcę
Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie.
Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.
14. Zamawiający planuje wykonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w ilościach nie przekraczających 20 % wartości podstawowej zamówienia.
15. Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.06.2010r.
16. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia składania ofert.
17. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy
18. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w
siedzibie zamawiającego (p. 30) lub ze strony internetowejwww.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Publikacja ogłoszenia:
1.Ogłoszenie wraz z SIWZ zamieszczono na stronie internetowej Gminy : www.bip.skwierzyna.samorzady.pl w dniu 19.06.09r.
3. Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 19.06.09r.
Zdjęto ogłoszenie z tablicy ogłoszeń w dniu .....................
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 19.06.2009 11:22 Data ostatniej modyfikacji: 19.06.2009 11:22 Liczba wyświetleń: 680 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 ZP-341-10/09 19.06.2009 11:22 Kamila Majchrzak