-
2009-07-29 14:40:50
ZP-341-13/09
Modyfikacja treści SIWZ w przetargu na Montaż systemu monitoringu wizyjnego oraz wykonanie przyłącza elektrycznego 0,4kV z modernizacją oświetlenia boiska sportowego przy Gimnazjum im. W. Jagiełły w Skwierzynie
Skwierzyna, 29.07.09r.
ZP-341-13/09
Otrzymują:
Wykonawcy, którzy zapoznali się z treścią SIWZ
Opublikowano na stronie Zamawiającego
www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-13/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Montaż systemu monitoringu wizyjnego oraz wykonanie przyłącza elektrycznego 0,4kV z modernizacją oświetlenia boiska sportowego przy Gimnazjum im. W. Jagiełły w Skwierzynie , opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 233984-2009 z dnia 09.07.2009 oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/
MODYFIKACJA
treści SIWZ
Burmistrz Skwierzyny, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Montaż systemu monitoringu wizyjnego oraz wykonanie przyłącza elektrycznego 0,4kV z modernizacją oświetlenia boiska sportowego przy Gimnazjum im. W. Jagiełły w Skwierzynie
1.) Rozdział I ust.16 SIWZ:
Zamawiający dodaje zapis:
- jeżeli wystąpią roboty zamienne to wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie(pomimo ryczałtu), jeżeli zamienność będzie podyktowana względami ekonomicznymi bądź terminowymi, a czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Taka sytuacja spowoduje sporządzenie aneks do umowy, czego podstawą zmian jest niniejszy zapis.
2.) Rozdział III ust. 1.5 SIWZ brzmiał:
„Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół częściowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy."
Otrzymuje brzmienie:
„Zamawiający nie przewiduje rozliczenia za wykonanie roboty częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół końcowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy."
3.) Projekt umowy (załącznik Nr 8 do SIWZ):
- § 9 ust. 5 brzmiał: „W razie stwierdzenia nieprawidłowości bądź wad w trakcie odbiorów częściowych lub odbioru końcowego, WYKONAWCA obowiązany jest je wszystkie usunąć w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO. Jednocześnie treść § 11 ma odpowiednio zastosowanie"
- otrzymuje brzmienie: „W razie stwierdzenia nieprawidłowości bądź wad w trakcie odbiorów częściowych lub odbioru końcowego, WYKONAWCA obowiązany jest je wszystkie usunąć w terminie uzgodnionym z ZAMAWIAJĄCYM, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia. Jednocześnie treść § 11 ma odpowiednio zastosowanie"
- § 10 ust. 3 brzmiał: Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół częściowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy."
- otrzymuje brzmienie: „Zamawiający nie przewiduje rozliczenia za wykonanie roboty częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół końcowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy."
- § 12 ust. 4 brzmiał: „Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przekraczającego wysokość naliczonych kar umownych"
- otrzymuje brzmienie: „Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do 30% wysokości wynagrodzenia"
W pozostałym zakresie treść specyfikacji pozostaje bez zmian.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 29.07.2009 14:40 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 943 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował