-
2009-08-26 12:33:31
ZP-341-19/09
Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem wraz z przebudową budynku Sali wiejskiej w Murzynowie na działce nr 393/36 przy ul. Sportowej oraz przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Wiejcach na działce 5/4
Skwierzyna: Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem wraz z przebudową budynku Sali wiejskiej w Murzynowie na działce nr 393/36 przy ul. Sportowej oraz przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Wiejcach na działce 5/4
Numer ogłoszenia: 293764 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem wraz z przebudową budynku Sali wiejskiej w Murzynowie na działce nr 393/36 przy ul. Sportowej oraz przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Wiejcach na działce 5/4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem wraz z przebudową budynku Sali wiejskiej w Murzynowie na działce nr 393/36 przy ul. Sportowej oraz przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Wiejcach na działce 5/4 Projekt współfinansowany w ramach działania -Odnowa i rozwój wsi- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), wytycznymi i zaleceniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz analizą przedmiotu po dokonaniu przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych objętych zamówieniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.47.00-7, 45.21.20.00-6, 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.22.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 30.000 zł ( trzydzieści tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy SANTOK oddział w Skwierzynie, 59 83720008 0005 6166 2000 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium przetargowe na wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją Świetlicy wiejskiej w Wiejcach, oraz przebudową Świetlicy wiejskiej w Murzynowie -. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj.: 2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel do prowadzenia tego rodzaju robót tj. kierownika robót budowlanych; 2.2. zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat od ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, przeciętnie 5 pracowników pełnoetatowych rocznie 2.3 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch robót o podobnej wielkości i zakresie (każda). - potwierdzone referencjami 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 800.000 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 800.000 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych) 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót których dotyczy zamówienie, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1). 2). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania. 6) Informację o personelu kierowniczym (Zał. Nr 3) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych oraz załączy zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów. 6.a Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.b Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) co najmniej dwóch robót o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. związanych z przebudową obiektów użyteczności publicznej: świetlic, domów kultury, obiektów edukacyjnych, z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie 8) Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 800.000 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 800.000 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna pokój nr 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna I piętro-sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania /Odnowa i rozwój wsi/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał SIWZ ...c.doc SIWZ 2009-08-26 12:33:58 Majchrzak Kamila proje...c.doc projekt umowy 2009-08-26 12:34:36 Majchrzak Kamila proje...o.pdf projekt murzynowo 2009-08-26 12:35:34 Majchrzak Kamila Proje...y.pdf projekt wiejce 2009-08-26 12:36:18 Majchrzak Kamila INFORMACJA bioz.doc bioz 2009-08-26 12:36:43 Majchrzak Kamila iNSTA...A.doc wod-kan wiejce 2009-08-26 12:37:48 Majchrzak Kamila Wiejc...p.pdf 2009-08-26 12:38:25 Majchrzak Kamila Wiejce-W2-nakł.pdf 2009-08-26 12:40:09 Majchrzak Kamila Wiejce-W3-nakł.pdf 2009-08-26 12:40:16 Majchrzak Kamila Wiejce-W4-nakł.pdf 2009-08-26 12:40:24 Majchrzak Kamila Wiejce-W5-nakł.pdf 2009-08-26 12:40:35 Majchrzak Kamila Wiejce-WO-nakł.pdf 2009-08-26 12:40:48 Majchrzak Kamila Wiejce-WU-nakł.pdf 2009-08-26 12:41:05 Majchrzak Kamila Wiejce-WX-nakł.pdf 2009-08-26 12:41:11 Majchrzak Kamila Wiejc...r.pdf przedmiar Wiejce 2009-08-26 13:07:45 Majchrzak Kamila Wiejc...r.pdf przedmiar Wiejce 2009-08-26 13:08:08 Majchrzak Kamila przed...y.pdf przedmiar murzynowo 2009-08-26 13:20:23 Majchrzak Kamila skan ...e.pdf ST Murzynowo 2009-09-03 10:06:10 Majchrzak Kamila Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 26.08.2009 12:33 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1312 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował