-
Artykuł archiwalny
2009-09-04 14:49:37
SOK
Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na wykonanie BUDOWY PLACÓW ZABAW, W TYM DOSTAWA URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z ICH MONTAŻEM W MIEJSCOWOŚCIACH: Krobielewko, Świniary, Trzebiszewo, Dobrojewo, Gościnowo
Skwierzyna: BUDOWA PLACÓW ZABAW, W TYM DOSTAWA URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z ICH MONTAŻEM W MIEJSCOWOŚCIACH: Krobielewko, Świniary, Trzebiszewo, Dobrojewo, Gościnowo
Numer ogłoszenia: 148807 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skwierzyński Ośrodek Kultury , ul. Teatralna 5, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 0-95 71 70 059, faks 0-95 71 70 059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwierzynasok.pl, www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACÓW ZABAW, W TYM DOSTAWA URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z ICH MONTAŻEM W MIEJSCOWOŚCIACH: Krobielewko, Świniary, Trzebiszewo, Dobrojewo, Gościnowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowościach: 1. - Krobielewko, działka nr ewid. 107-6, 2. - Świniary, działka nr ewid. 52/1, obręb Świniary; 3. - Trzebiszewo, działka nr ewid. 457, obręb 3 Trzebiszewo; 4. - Dobrojewo, działka nr ewid. 75/2, obręb 2 Dobrojewo; 5. - Gościnowo, działka nr ewid. 258/5, obręb 1 Gościnowo Zakres robót obejmuje budowę placu zabaw, w tym dostawę urządzeń małej architektury wraz z ich montażem zapewniającym użytkowanie w miejscowościach: Krobielewko, Świniary, Trzebiszewo, Dobrojewo, Gościnowo. Wykaz urządzeń przeznaczonych do montażu stanowi załącznik do niniejszego przetargu: OPIS TECHNICZNY DO PROJEKTU.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 4.000 zł ( czterech tysięcy zł 00/100 )
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia robót budowlanych związanych z montażem urządzeń małej architektury - placów zabaw, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj.: 2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel do prowadzenia tego rodzaju robót tj. kierownika robót budowlanych; 2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch robót o podobnej wielkości i zakresie (każda). - potwierdzone referencjami 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 100.000 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych) 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót których dotyczy zamówienie, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1). 2). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania. 6) Informację o personelu kierowniczym (Zał. Nr 3) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych oraz załączy zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów. 6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) co najmniej dwóch robót o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. związanych z budową placów zabaw oraz załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie 8) Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy zł 00/100) lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 100.000 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 10.) certyfikaty jakości zamontowanych urządzeń Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skwierzynasok.pl, www.bip.skwierzyna.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Skwierzyński Ośrodek Kultury ul. Teatralna 5 , 66-440 Skwierzyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Skwierzyński Ośrodek Kultury ul. Teatralna 5 , 66-440 Skwierzyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi - objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 04.09.2009 14:49 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 646 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował