menu
drukuj

2009-09-15 15:21:44

ZP-341-19/09


Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Skwierzyna, 15.09.09r.

 

 

ZP-341-19/09

 

     Otrzymują:

                                        Wykonawcy, którzy zapoznali się z treścią SIWZ

                                            Opublikowano na stronie Zamawiającego

                                              www.bip.skwierzyna.samorzady.pl 

 

 

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-19/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem wraz z przebudową budynku Sali wiejskiej w Murzynowie na działce nr 393/36 przy ul. Sportowej oraz przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Wiejcach na działce 5/4, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 293764-2009 z dnia 26.08.2009 oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/

 

MODYFIKACJA
treści SIWZ



 

Burmistrz Skwierzyny, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem wraz z przebudową budynku Sali wiejskiej w Murzynowie na działce nr 393/36 przy ul. Sportowej oraz przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Wiejcach na działce 5/4

 

  1. 1.)  Rozdział III ust. 1 Warunki rozliczenia inwestycji SIWZ brzmiał:
 

3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne na podstawie

      wystawionych przez  Wykonawcę faktur VAT w terminie do 30 dni, od daty  

      ich otrzymania, po dokonaniu ewentualnych potrąceń wynikłych z win

       WYKONAWCY

- ilość faktur: dwie faktury -

I faktura częściowa do wysokości 20% wynagrodzenia brutto, wystawiona do pierwszej połowy grudnia 2009r.

II faktura końcowa wystawiona po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia, j. nie później niż do 30.10.2010r.

 

 

 

 

Otrzymuje brzmienie:

 

3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne na podstawie

      wystawionych przez  Wykonawcę faktur VAT w terminie do 30 dni, od daty  

      ich otrzymania, po dokonaniu ewentualnych potrąceń wynikłych z win

       WYKONAWCY

- ilość faktur: dwie faktury -

I faktura częściowa do wysokości 30% wynagrodzenia brutto, wystawiona po zrealizowaniu 50% wartości robót budowlanych, płatna do końca I półrocza 2010 roku,

II faktura końcowa wystawiona po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia, j. nie później niż do 30.10.2010r.

4. Podstawą wystawienia faktur VAT są: protokół częściowego oraz końcowego odbioru  wykonanych  robót , podpisane przez Inspektora Nadzoru.

5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji właściwego zakresu rzeczowego robót w terminach określonych w harmonogramie i umowie.

    6. Wykonanie  robót w terminach wcześniejszych niż określone w harmonogramie i umowie nie uprawnia Wykonawcy do wcześniejszego wystawienia faktury i żądania wynagrodzenia

 

 

3.) Projekt umowy (załącznik do SIWZ) brzmiał:

§ 2

  1. Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół częściowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
  2. Zamawiający przewiduje rozliczenia za częściowe wykonanie robót w następujący sposób :
3. Kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie maksymalną wartość zobowiązania.

4. Zamawiający przewiduje rozliczenia za częściowe wykonanie robót w następujący sposób :

- ilość faktur: dwie faktury -

I faktura częściowa do wysokości 30% wynagrodzenia brutto, wystawiona po zrealizowaniu 50% wartości robót budowlanych, płatna do końca I półrocza 2010 roku,

II faktura końcowa wystawiona po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia, j. nie później niż do 30.10.2010r.

- należność zostanie rozliczona  fakturą końcowego rozliczenia , a zapłacona  zostanie po odbiorze końcowym i uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie całego obiektu ( obiektem jest zadanie objęte zamówieniem ).

 

Otrzymuje brzmienie:

§ 2

  1. Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół częściowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
  2. Zamawiający przewiduje rozliczenia za częściowe wykonanie robót w następujący sposób :
3. Kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie maksymalną wartość zobowiązania.

4. Zamawiający przewiduje rozliczenia za częściowe wykonanie robót w następujący sposób :

- ilość faktur: dwie faktury -

I faktura częściowa do wysokości 30% wynagrodzenia brutto, wystawiona po zrealizowaniu 50% wartości robót budowlanych, płatna do końca I półrocza 2010 roku,

II faktura końcowa wystawiona po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia, j. nie później niż do 30.10.2010r.

 

5. Podstawą wystawienia faktur VAT są: protokół częściowego oraz końcowego odbioru  wykonanych  robót , podpisane przez Inspektora Nadzoru.

 

6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji właściwego zakresu rzeczowego robót w terminach określonych w harmonogramie i umowie.

 

     7. Wykonanie  robót w terminach wcześniejszych niż określone w harmonogramie i umowie nie uprawnia Wykonawcy do wcześniejszego wystawienia faktury i żądania wynagrodzenia

Zamawiający, w celu zapewnienia Wykonawcom czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, postanowił przedłużyć termin składania ofert. Nowe terminy są następujące:

 

 

 

Termin składania ofert:  23.09.09r., godz. 11.00

 

 

Termin otwarcia ofert:   23.09.09r., godz. 12.00

 

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 15.09.2009 15:21
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1031

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu