-
2009-09-15 15:21:44
ZP-341-19/09
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Skwierzyna, 15.09.09r.
ZP-341-19/09
Otrzymują:
Wykonawcy, którzy zapoznali się z treścią SIWZ
Opublikowano na stronie Zamawiającego
www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-19/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem wraz z przebudową budynku Sali wiejskiej w Murzynowie na działce nr 393/36 przy ul. Sportowej oraz przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Wiejcach na działce 5/4, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 293764-2009 z dnia 26.08.2009 oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/
MODYFIKACJA
treści SIWZ
Burmistrz Skwierzyny, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem wraz z przebudową budynku Sali wiejskiej w Murzynowie na działce nr 393/36 przy ul. Sportowej oraz przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Wiejcach na działce 5/4
- 1.) Rozdział III ust. 1 Warunki rozliczenia inwestycji SIWZ brzmiał:
3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne na podstawie
wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT w terminie do 30 dni, od daty
ich otrzymania, po dokonaniu ewentualnych potrąceń wynikłych z win
WYKONAWCY
- ilość faktur: dwie faktury -
I faktura częściowa do wysokości 20% wynagrodzenia brutto, wystawiona do pierwszej połowy grudnia 2009r.
II faktura końcowa wystawiona po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia, j. nie później niż do 30.10.2010r.
Otrzymuje brzmienie:
3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne na podstawie
wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT w terminie do 30 dni, od daty
ich otrzymania, po dokonaniu ewentualnych potrąceń wynikłych z win
WYKONAWCY
- ilość faktur: dwie faktury -
I faktura częściowa do wysokości 30% wynagrodzenia brutto, wystawiona po zrealizowaniu 50% wartości robót budowlanych, płatna do końca I półrocza 2010 roku,
II faktura końcowa wystawiona po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia, j. nie później niż do 30.10.2010r.
4. Podstawą wystawienia faktur VAT są: protokół częściowego oraz końcowego odbioru wykonanych robót , podpisane przez Inspektora Nadzoru.
5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji właściwego zakresu rzeczowego robót w terminach określonych w harmonogramie i umowie.
6. Wykonanie robót w terminach wcześniejszych niż określone w harmonogramie i umowie nie uprawnia Wykonawcy do wcześniejszego wystawienia faktury i żądania wynagrodzenia
3.) Projekt umowy (załącznik do SIWZ) brzmiał:
§ 2
- Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół częściowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
- Zamawiający przewiduje rozliczenia za częściowe wykonanie robót w następujący sposób :
4. Zamawiający przewiduje rozliczenia za częściowe wykonanie robót w następujący sposób :
- ilość faktur: dwie faktury -
I faktura częściowa do wysokości 30% wynagrodzenia brutto, wystawiona po zrealizowaniu 50% wartości robót budowlanych, płatna do końca I półrocza 2010 roku,
II faktura końcowa wystawiona po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia, j. nie później niż do 30.10.2010r.
- należność zostanie rozliczona fakturą końcowego rozliczenia , a zapłacona zostanie po odbiorze końcowym i uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie całego obiektu ( obiektem jest zadanie objęte zamówieniem ).
Otrzymuje brzmienie:
§ 2
- Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół częściowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
- Zamawiający przewiduje rozliczenia za częściowe wykonanie robót w następujący sposób :
4. Zamawiający przewiduje rozliczenia za częściowe wykonanie robót w następujący sposób :
- ilość faktur: dwie faktury -
I faktura częściowa do wysokości 30% wynagrodzenia brutto, wystawiona po zrealizowaniu 50% wartości robót budowlanych, płatna do końca I półrocza 2010 roku,
II faktura końcowa wystawiona po ostatecznym odbiorze przedmiotu zamówienia, j. nie później niż do 30.10.2010r.
5. Podstawą wystawienia faktur VAT są: protokół częściowego oraz końcowego odbioru wykonanych robót , podpisane przez Inspektora Nadzoru.
6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji właściwego zakresu rzeczowego robót w terminach określonych w harmonogramie i umowie.
7. Wykonanie robót w terminach wcześniejszych niż określone w harmonogramie i umowie nie uprawnia Wykonawcy do wcześniejszego wystawienia faktury i żądania wynagrodzenia
Zamawiający, w celu zapewnienia Wykonawcom czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, postanowił przedłużyć termin składania ofert. Nowe terminy są następujące:
Termin składania ofert: 23.09.09r., godz. 11.00
Termin otwarcia ofert: 23.09.09r., godz. 12.00
W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 15.09.2009 15:21 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1031 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował