-
2009-09-16 14:44:09
ZP-341-22/09
Modyfikacja treści SIWZ
Skwierzyna, 16.09.09r.
ZP-341-22/09
Otrzymują:
Wykonawcy, którzy zapoznali się z
treścią SIWZ
Opublikowano na stronie Zamawiającego
www.bip.skwierzyna.samorzady.pl
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-22/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej grawitacyjnej na ul. Mickiewicza w Skwierzynie, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 142675-2009 z dnia 28.08.2009 oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/
MODYFIKACJA
treści SIWZ
Burmistrz Skwierzyny, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej grawitacyjnej na ul. Mickiewicza w Skwierzynie w zakresie:
- 1.) Rozdział III ust. 1 Warunki rozliczenia inwestycji SIWZ brzmiał:
- Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół częściowego i końcowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
- Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonanie robót w następujący sposób:
- ilości faktur : dwie faktury
Otrzymuje brzmienie:
- Zamawiający nie przewiduje rozliczenia za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół końcowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
- Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonanie robót w następujący sposób:
- ilości faktur : jedna faktura
Zapłata za fakturę końcowego odbioru następować może z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury (przez Inspektora Nadzoru).
7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji właściwego zakresu rzeczowego robót w terminach określonych w harmonogramie i umowie.
8. Wykonanie robót w terminach wcześniejszych niż określone w harmonogramie i umowie nie uprawnia Wykonawcy do wcześniejszego wystawienia faktury i żądania wynagrodzenia
2.) Rozdział IV SIWZ Termin wykonania zamówienia brzmiał:
„Zamówienie będzie realizowane w okresie do 15.11.2009r."
Otrzymuje brzmienie:
„Zamówienie będzie realizowane w okresie do 10.12.2009r."
3.) Projekt umowy (załącznik do SIWZ) brzmiał:
§ 2
4. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu ustala się do 15.11.2009r.
Otrzymuje brzmienie:
§ 2
4. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu ustala się do 10.12.2009r.
§ 5
3. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonanie robót w następujący sposób
- ilości faktur - dwie faktury ,
Otrzymuje brzmienie:
§ 5
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia za wykonanie robót częściami. Podstawą rozliczenia i wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół końcowego odbioru robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy.
4. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonanie robót w następujący sposób:
- ilości faktur : jedna faktura
Zapłata za fakturę końcowego odbioru następować może z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury (przez Inspektora Nadzoru).
5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji właściwego zakresu rzeczowego robót w terminach określonych w harmonogramie i umowie.
6. Wykonanie robót w terminach wcześniejszych niż określone w harmonogramie i umowie nie uprawnia Wykonawcy do wcześniejszego wystawienia faktury i żądania wynagrodzenia
Zamawiający, w celu zapewnienia Wykonawcom czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, postanowił przedłużyć termin składania ofert. Nowe terminy są następujące:
Termin składania ofert: 24.09.09r., godz. 11.00
Termin otwarcia ofert: 24.09.09r., godz. 12.00
W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Kamila Majchrzak Data powstania: 16.09.2009 14:44 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 987 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował