menu
drukuj

2009-11-16 10:42:19

OPS-341-02/09


Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie: a/ śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w ilościach dla ok. 40 dzieci - z dostawą do miejsca spożycia tj. Gimnazjum w Skwierzynie

Skwierzyna: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie:
Numer ogłoszenia: 394652 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Batorego 15, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7170928, faks 095 7170928.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie: a/ śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w ilościach dla ok. 40 dzieci - z dostawą do miejsca spożycia tj. Gimnazjum w Skwierzynie; b/ gorących posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w ilościach: - Jednodaniowych dla ok. 20 osób dorosłych spożywanych na miejscu, - Jednodaniowych dla ok. 200 dzieci ze szkół wiejskich (Murzynowo, Trzebiszewo i Świniary) - Dwudaniowych dla ok. 40 osób dorosłych, spożywanych w miejscu wskazanym przez Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) przedstawią wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ Zamawiający przedkłada Oferentowi formularz ofertowy, który Oferent wypełnia w formie pisemnej w języku polskim. Formularz ofertowy powinien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Oferenta. Oferent może założyć tylko jedną ofertę. 2) spełniają warunki dotyczące wiarygodności i kwalifikacji Oferenta. W przetargu może wziąć udział Oferent, który: - posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiada prawo do lokalu lub jego dysponowania z zapleczem technologicznym do przygotowania gorących posiłków i śniadań. - posiada decyzję sanepidu o dopuszczeniu lokalu do przygotowania i wydawania posiłków, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 pzp. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana poprzez sprawdzenie przez Zamawiającego wszystkich dokumentów przedstawionych w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty w podanej niżej kolejności: 1) formularz ofertowy -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) potwierdzenie prawa do lokalu lub jego dysponowania z zapleczem technologicznym do przygotowania gorących posiłków i śniadań. ( kopia aktu notarialnego, umowy dzierżawy - dokumentu potwierdzone za zgodność z oryginałem. ) 4) decyzję sanepidu o dopuszczeniu lokalu do przygotowania i wydawania posiłków wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) przedłożenie uprawnień osób odpowiedzialnych za wyprodukowanie posiłków wraz z aktualnymi badaniami lekarskimi. 6) oświadczenie, że oferent dysponuje samochodem dostawczym niezbędnym w realizacji zamówienia 7). oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp - załącznik nr 3 do SIWZ 8) oświadczenie, że Oferent spełnia wymogi art. 22 ust. 1 pzp.- załącznik nr 3 do SIWZ 8) zaakceptowany projektu umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 2. W przypadku podmiotów składających oferty wspólne- konsorcjum: - list intencyjny lub umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - oferta winna zawierać w/w dokumenty dla każdego partnera z osobna. 3.W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej oferta winna zawierać umowę spółki cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Batorego 15 66-440 Skwierzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: pok. sekcji świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Batorego 15 , 66-440 Skwierzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Ośro...j.doc SIWZ 2009-11-16 10:42:43 Majchrzak Kamila
załącznik U m o...E.doc wzór umowy 2009-11-16 10:42:55 Majchrzak Kamila

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 16.11.2009 10:42
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1076

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu