-
2010-01-12 08:58:10
ZP-341-03/2010
Przetarg nieograniczony na budowę wiaduktu kolejowego, umożliwiającego bezkolizyjne skrzyżowanie ciągu komunikacyjnego (chodnik+ ścieżka rowerowa) z linią kolejową Rokietnica- Skwierzyna w Miejscowości Skwierzyna obręb 3
Skwierzyna: Budowa wiaduktu kolejowego, umożliwiającego bezkolizyjne skrzyżowanie ciągu komunikacyjnego (chodnik+ ścieżka rowerowa) z linią kolejową Rokietnica - Skwierzyna w miejscowości Skwierzyna na działce nr 294/5 obręb 3 Skwierzyna
Numer ogłoszenia: 8916 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiaduktu kolejowego, umożliwiającego bezkolizyjne skrzyżowanie ciągu komunikacyjnego (chodnik+ ścieżka rowerowa) z linią kolejową Rokietnica - Skwierzyna w miejscowości Skwierzyna na działce nr 294/5 obręb 3 Skwierzyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa wiaduktu kolejowego, umożliwiającego bezkolizyjne skrzyżowanie ciągu komunikacyjnego (chodnik+ ścieżka rowerowa) z linią kolejową Rokietnica- Skwierzyna w miejscowości Skwierzyna na działce nr 294/5 obręb 3 Skwierzyna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.20-9, 45.22.11.22-3, 45.22.30.00-6, 45.22.00.00-5, 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 40.000 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Ad. 1) 1. są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w tym względzie dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane tj. : 1. Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, ogólnobudowlanym, drogowym, odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowanymi rodzajami robót o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, ogólnobudowlanej, drogowej. 1. Kadra kierowania robotami ( kierownik budowy i kierownicy robót ) musi posiadać: 1. stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), 2. wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Ad. 2) 1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające lub protokoły odbioru robót ), co najmniej trzema zadaniami wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1 mln każda, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót w specjalności ogólnobudowlanej, konstrukcyjno- budowlanej, drogowej 3. zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat od ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, (przeciętnie min. 10 pracowników pełnoetatowych rocznie) 4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (niezbędne maszyny do robót stanowiących przedmiot zamówienia (koparki, dźwig, spycharka, zagęszczarki, środki transportu ciężarowego i dostawcze) Ad. 3) 1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : - posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w kwocie nie mniejszej niż 1 mln - środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, - wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpieczenia - mln 1 mln Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji ) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami) z wykorzystaniem wzoru - ( załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji) 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami ) z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji). 4. Oświadczenia o : - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej - ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w rozdziale III pkt. 3, - opracowaniu zmiany organizacji ruchu 5. Kopia dowodu wniesienia wadium. 6. Kosztorysy ofertowe opracowane metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej. 7. Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania inwestycji wg zasad określonych w pkt. 2 rozdz. III SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 8 Ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (szczegółowy opis doświadczeń zawodowych) oraz zakresu przewidywanych dla nich czynności w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 2. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (załącznik 5 do niniejszej specyfikacji Personel Wykonawcy). 3a) Jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i ich wartości 5. Wykaz powinien zawierać : - nazwę i adres zamawiającego, - rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia (wraz ze wskazaniem danych szczegółowych opisanych w warunku) , - termin ich rozpoczęcia i zakończenia, - wartość robót. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np referencje lub opinie lub listy polecające albo protokoły odbiorów końcowych. 7. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania (załącznik 6 do niniejszej specyfikacji), w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował 8a) jeśli wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt 8 wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzie 9. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Informacja banku w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty: 1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, natomiast wspólnie muszą wykazać, że : 1. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 2. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 3. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1. posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna (sekretaraiat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane jest współfinansowanie projektu z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działanie 1.2..
Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał wiadunkt SIWZ.doc SIWZ 2010-01-12 08:58:48 Kupiński Marcin UMOWA...t.doc projekt umowy 2010-01-12 08:59:09 Kupiński Marcin Proje...y.pdf projekt budowlany 2010-01-12 09:00:11 Kupiński Marcin przedmiar.pdf przedmiar 2010-01-12 09:00:35 Kupiński Marcin SST w...1.pdf SST cz.1 2010-01-12 09:01:19 Kupiński Marcin SST w...2.pdf SST cz.2 2010-01-12 09:01:47 Kupiński Marcin Rysunki_razem.pdf rysunki 2010-01-12 09:02:49 Kupiński Marcin informacja bioz.pdf informacja bioz 2010-01-12 09:03:26 Kupiński Marcin pozwo...e.pdf pozwolenie na budowę 2010-01-12 09:03:49 Kupiński Marcin pismo...a.pdf pismo o dysponowaniu nieruchomością 2010-01-12 09:04:51 Kupiński Marcin opis techniczny.pdf opis techniczny 2010-01-12 09:09:27 Kupiński Marcin Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Marcin Kupiński Data powstania: 12.01.2010 08:58 Data ostatniej modyfikacji: 12.01.2010 09:13 Liczba wyświetleń: 1312 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 ZP-341-03/2010 12.01.2010 08:58 Marcin Kupiński