-
2010-01-18 12:16:01
ZP-341-03/2010
odpowiedzi na pytania
Skwierzyna 18.01.2010
ZP- 341-03/2010
Otrzymują:
Wykonawcy, którzy zapoznali się z treścią SIWZ
Opublikowano: http://www.bip.skwiewrzyna.samorzady.pl/
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-341-03/2010 prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę wiaduktu kolejowego, umożliwiającego bezkolizyjne skrzyżowanie ciągu komunikacyjnego (chodnik + ścieżka rowerowa) z linią kolejową Rokietnica- Skwierzyna miejscowości Skwierzyna na działce nr 294/5 obręb 3 Skwierzyna, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 8916-2010 z dnia 12.01.2010 oraz na stronie zamawiającego http://www.bip.skwierzyna.samorzady.pl/
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Burmistrz Miasta i Gminy w Skwierzynie działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Budowę wiaduktu kolejowego, umożliwiającego bezkolizyjne skrzyżowanie ciągu komunikacyjnego (chodnik + ścieżka rowerowa) z linią kolejową Rokietnica- Skwierzyna miejscowości Skwierzyna na działce nr 294/5 obręb 3 Skwierzyna
Pytanie 1
Jako oferent w/w zadania, proszę o informację o sposobie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji MULTIPLATE MP 200 typ VN 20. Zgodnie z opisem technicznym strona 7- decyzje o sposobie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji Inwestor powinien podjąć po konsultacji z wytwórcą konstrukcji.Ma to istotne znaczenia dla wyceny robót do przetargu.
Odpowiedź
Wystarczającym zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji MULTIPLATE MP 200 typ VN 20 jest zabezpieczenie standardowe.
Pytanie 2
Termin wykonania zamówienia do 31.05.2010r. wydaje się być nierealny.Wprowadzenie w życie opracowanego Regulaminu ruchu pociągów przez Wykonawcę wspólnie z PKP Zakładem Linii Kolejowych musi być poprzedzone 35 dniowym wyprzedzeniem, następnie zamknięcie torów, wstrzymanie ruchu pociągów, wbudowanie konstrukcji odciążającej to już termin ok. 40 dni, później ponowne zamknięcie toru (po wykonaniu obiektu) celem demontażu konstrukcji odciążającej także musi nastąpić z 35 dniowym wyprzedzeniem.
Pytanie: Czy Zamawiający przewiduje zmianę terminu na zrealizowanie zadania do 30.06-15.07.2010r
Odpowiedź
Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu na zrealizowanie zadania.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Marcin Kupiński Data powstania: 18.01.2010 12:16 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 924 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował