menu

Artykuł archiwalny

drukuj

2009-01-20 19:59:37

Organizacja urzędu


Urząd Miasta i Gminy w Skwierzynie
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
umig@skwierzyna.pl


Sekretariat - tel. (095) 7216510, fax. (095) 7216539
Biuro Obsługi Interesanta - tel. (095) 7216511

Godziny pracy Urzędu Miasta i Gminy: poniedziałek - piątek w godz. 7.15 - 15.15.
Przyjęcia interesantów przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza - środa w godz. 12.00 - 15.15.

Burmistrz Miasta i Gminy

Arkadiusz Piotrowski, burmistrz@skwierzyna.pl


Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy

Ryszard Szymański - tel. (095) 7216515,


Referat Organizacyjny

  • Wiesław Melcer - Kierownik Referatu - Sekretarz Gminy - (095) 7216525
  • Bogumiła Łozińska - Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - (095) 7216516
  • Krystyna Grabowska - Inspektor ds. obsługi Biura Obsługi Interesanta - (095) 7216511
  • Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej - (095) 7216524
  • Maria Adamska - Inspektor ds. ewidencji ludności - (095) 7216523
  • Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (095) 7216543
  • Marian Nowakowski - Specjalista ds. obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego - (095) 7216517
  • Jan Maląg - Specjalista ds. bhp i ppoż.- (095) 7216542


Referat Finansowo-Budżetowy

  • Zdzisława Maląg - Skarbnik Gminy - Kierownik Referatu - (095) 7216513
  • Agnieszka Laszczak - Zastępca Skarbnika Gminy - Kierownika Referatu - (095) 7216537
  • Teresa Rejniak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (095) 7216520
  • Justyna Wartecka - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (095) 7216520
  • Zofia Izydorczyk - Inspektor ds. księgowości podatkowej - (095) 7216519
  • Iwona Kamińska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (095) 7216519
  • Małgorzata Wawrzyniak - Inspektor ds. płac - (095) 7216528
  • Barbara Suchocka - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (095) 7216512
  • Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. kasy - (095) 7216531  


Referat Rozwoju Gospodarczego

  • Tadeusz Filipek - Kierownik Referatu - (095) 7216536
  • Damian Prędki - Inspektor ds. drogownictwa i planowania przestrzennego - (095) 7216533
  • Henryk Dauksza - Podinspektor ds. obrotu nieruchomościami - (095) 7216533
  • Stanowisko ds. budowlanych (Waldemar Pendelski) - (095) 7216533


Referat Usług Komunalnych

  • Agnieszka Jamrowska - Kierownik Referatu (stanowisko ds. ochrony środowiska i programów unijnych) - (095) 7216535
  • Magdalena Janas-Zajk - Inspektor ds. programów unijnych i ochrony przyrody - (095) 7216532  


Referat Spraw Społecznych

  • Andrzej Śniadecki - Kierownik Referatu (stanowisko ds. oświaty) - (95) 7216530
  • Agnieszka Czaczkowska - Pełnomocnik Burmistrza ds. przeciwdziałania alkoholizmowi i patologii społecznych - (95) 7216534
  • Małgorzata Kubiec - Inspektor ds. kultury, rzecznik prasowy Burmistrza - (95) 7216541
  • Zbigniew Kamiński - Kierowca autobusu


Samodzielne stanowiska

  • Romana Makowska - Inspektor ds. sekretarsko-kancelaryjnych - (95) 7216510
  • Marta Piekarska - Inspektor ds. pożytku publicznego i asystent Burmistrza - (95) 7216511
  • Anna Rudzka - Inspektor ds. kontroli wewnętrznej - (95) 7216522
  • Zbigniew Czapliński - Pełnomocnik Burmistrza ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
  • Kamila Majchrzak - Podinspektor ds. zamówień publicznych - (95) 7216529


Urząd Stanu Cywilnego

  • Danuta Kozak - Zastępca kierownika USC /Inspektor ds. kadr -  USC - (95) 7216521


Straż Miejska

  • Marek Wartecki - Inspektor Straży Miejskiej


 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Radosław Wojciechowski
Data powstania: 20.01.2009 19:59
Data ostatniej modyfikacji: 28.01.2009 10:06
Liczba wyświetleń: 1138

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Organizacja urzędu 28.01.2009 09:38 Radosław Wojciechowski
2 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:03 Radosław Wojciechowski
3 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:01 Radosław Wojciechowski
4 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:00 Radosław Wojciechowski
5 Organizacja urzędu 20.01.2009 19:59 Radosław Wojciechowski
menu