menu
drukuj

2009-06-19 11:22:12

ZP-341-10/09


Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Budowa sieci sanitarnej, wodociągowej dla potrzeb Regionalnego Parku Przemysłowego znajdującego się przy ul. Międzyrzeckiej

ZP-341-10/09                                                                                                                   Skwierzyna, 18.06.09r.

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna

ul. Rynek 1

66-440 Skwierzyna

REGON: 210966929

NIP 596-00-07-647

2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta

i Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539.

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Budowa sieci sanitarnej, wodociągowej dla potrzeb Regionalnego Parku Przemysłowego znajdującego się przy ul. Międzyrzeckiej

CPV 71520000-9 - usługa pełnienia nadzoru budowlanego

 

Projekt współfinansowany w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013-„Tworzenie strefy aktywności gospodarczej poprzez budowę infrastruktury niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Parku Przemysłowego przy ul. Międzyrzeckiej w Skwierzynie

Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Prawo Budowlane dotyczące nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:

1)       reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem budowlanym i wykonawczym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;

2)       sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

3)       sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;

4)       potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także udział w rozliczeniu zadania wraz ze sporządzeniem protokołów OT;

5)       Zamawiający nie zapewnia przejazdów,

6)       Wykonawca powinien posiadać łączność telefoniczną (komórkę).

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 14.000 euro

2. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:

a) imię i nazwisko:

Kamila Majchrzak - w zakresie procedury przetargowej

Agnieszka Jamrowska- w zakresie merytorycznym

b) telefon: 0 95 7216 529., (095) 7216 535

c) fax 0 95 7216 539

c) nr lokalu: 30

d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 7:15 -15.00

 

3.  W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.

- inspektor nadzoru posiada uprawnienia budowlane w specjalnościach: ogólnobudowlanej, sieci sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych oraz sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001, Nr 5, poz. 42 ze zm.), a także posiadają  co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi  budową sieci kanalizacyjnych, wod-kan.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.

2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów..

1. Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp

6. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przez

Wykonawcę dokumenty bezwzględnie wymaganych zgodnie z ustawą Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły "spełnia-nie spełnia"

 

7. Miejsce i termin składania ofert: 26.06.09r.  r. godz. 11.00 w siedzibie

zamawiającego - sekretariat.

8. Miejsce i termin otwarcia ofert:  26.06.09r. godz.12.00 - sala posiedzeń UMiG

Skwierzyna.

9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

10. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: - cena -100%

12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie:

I.                    przedłużenia terminu wykonania umowy pod warunkiem

przedłużenia terminu umownego z wykonawcą zadania inwestycyjnego objętego niniejszym nadzorem inwestorskim z powodu:

- niesprzyjających warunków atmosferyczny, nie pozwalających na dalszą realizację  robót i zachowanie  technologii,

-  utrudnienia spowodowane działaniem Zamawiającego, a  w szczególności

   niedopełnieniem formalności przez Zamawiającego

-  przedłużający się okres przekazania placu budowy

- brak uzyskania jednoznacznego stanowiska zamawiającego w problemach

związanych z realizacją zamówienia


- stwierdzenie wystąpienia wykopalisk archeologicznych  lub szczątków

ludzkich.

- działanie siły wyższej - nieprzewidzianego, nagłego działania siły

zewnętrznej

Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie wynikających z:

- zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która  

   spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez  

   wykonawcę

- narad z wykonawcą Zamawiającego w zakresie koncepcji, której realizacja   

   spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez  

   wykonawcę

Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie.

Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku zatwierdzi lub odrzuci propozycje zmian.

14. Zamawiający nie planuje wykonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

15. Wymagany termin realizacji zamówienia  do 30.06.2010r.

16. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia składania ofert.

17. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy

18. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w

siedzibie zamawiającego (p. 30) lub ze strony internetowejwww.bip.skwierzyna.samorzady.pl

Publikacja ogłoszenia:

1.Ogłoszenie wraz z  SIWZ zamieszczono na stronie internetowej Gminy : www.bip.skwierzyna.samorzady.pl   w dniu 19.06.09r.

3.  Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 19.06.09r.

Zdjęto ogłoszenie z tablicy ogłoszeń w dniu .....................

 

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik umowa...i.doc wzór umowy 2009-06-19 11:28:44 Majchrzak Kamila
załącznik przedmiar robót.pdf przedmiar robót budowlanych objętych nadzorem 2009-06-19 11:29:31 Majchrzak Kamila
załącznik PB-Si...g.pdf PB 2009-06-19 11:32:15 Majchrzak Kamila
załącznik SIWZ ...2.doc SIWZ 2 poprawiona 2009-07-21 10:53:41 Majchrzak Kamila

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Kamila Majchrzak
Data powstania: 19.06.2009 11:22
Data ostatniej modyfikacji: 21.07.2009 10:50
Liczba wyświetleń: 1072

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 ZP-341-10/09 19.06.2009 11:22 Kamila Majchrzak
2 ZP-341-10/09 19.06.2009 11:22 Kamila Majchrzak
menu