-
Artykuł archiwalny
2009-01-20 19:59:37
Organizacja urzędu
Urząd Miejski w Skwierzynie
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
umig@skwierzyna.pl
Obsługa Klienta - tel. (95) 7216510, fax. (95) 7216539
Godziny pracy Urzędu Miejskiego: poniedziałek - piątek w godz. 7.30 - 15.30.
Przyjęcia interesantów przez Burmistrza lub Zastępcę Burmistrza - środa w godz. 12.00 - 16.00.
Burmistrz SkwierzynyTomasz Watros, burmistrz@skwierzyna.pl
Sekretarz Gminy
Wiesław Melcer, sekretarz@skwierzyna.pl
Skarbnik GminyZdzisława Maląg, skarbnik@skwierzyna.pl
Referat Organizacyjny- Anna Rudzka - Inspektor ds. kadr, pełnomocnik ochrony informacji niejawnych
- (95) 7216522 - Bogumiła Łozińska - Inspektor ds. obsługi rady - (95) 7216516
- Maria Adamska - Inspektor ds. meldunkowych - (95) 7216523
- Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (95) 7216543
- Radosław Wojciechowski - Informatyk, administrator bezpieczeństwa informacji
- (95) 7216540 - Romana Makowska - Inspektor ds. obsługi klienta - (95) 7216510
- Małgorzata Strzelczyk - Podinspektor ds. obsługi klienta - (95) 7216538
Referat Finansowo-Budżetowy
- Agnieszka Laszczak - Zastępca Skarbnika Gminy - Kierownik Referatu - (95) 7216537
- Teresa Rejniak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
- Justyna Wartecka - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
- Zofia Izydorczyk - Inspektor ds. księgowości podatkowej - (95) 7216519
- Iwona Kamińska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216519
- Małgorzata Wawrzyniak - Inspektor ds. płac - (95) 7216528
- Barbara Suchocka - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216512
- Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. obsługi kasowej urzędu - (95) 7216531
Referat Gospodarki Nieruchomościami
- Jolanta Mróz-Pawluk - Kierownik Referatu - (95) 7216533
- Krystyna Grabowska - Inspektor ds. sprzedaży nieruchomości - (95) 7216536
- Patrycja Gaweł - Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami - (95) 7216536
Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska
- Agnieszka Jamrowska - Kierownik Referatu - (95) 7216535
- Magdalena Janas - Inspektor ds. usług komunalnych i obszarów wiejskich - (95) 7216535
- Zbigniew Czapliński - Podinspektor ds. drogownictwa, melioracji i sieci energetycznych - (95) 7216532
- Marzena Andrzejewska - Podinspektor ds. zagospodarowania przestrzennego - (95) 7216536
Referat Spraw Społecznych
- Andrzej Śniadecki - Kierownik Referatu - (95) 7216530
- Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej - (95) 7216524
Referat Rozwoju, Promocji i Współpracy Zagranicznej
- Joanna Dauksza - Kierownik Referatu - (95) 7216546
- Daniel Rak - Inspektor ds. obsługi inwestora - (95) 7216514
- Małgorzata Kubiec - Inspektor ds. promocji i turystyki - (95) 7216541
- Marta Piekarska - Inspektor ds.komunikacji społecznej i współpracy zagranicznej - (95) 7216514
Samodzielne stanowiska
- Kamila Majchrzak - Inspektor ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
- Paweł Lechowicz - Podinspektor ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
- Jan Maląg - Specjalista ds. bhp i ppoż.- (95) 7216542
- Marian Nowakowski - Specjalista ds. obronnych, zarządzania kryzysowego - (95) 7216517
- Anna Nakonieczna - Asystent Burmistrza - (95) 7216511
- Dariusz Obszański - Specjalista ds. ochotniczych straży pożarnych - (95) 7216542 (wtorki)
Urząd Stanu Cywilnego
- Danuta Kozak - Kierownik USC - (95) 7216521
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Radosław Wojciechowski Data powstania: 20.01.2009 19:59 Data ostatniej modyfikacji: 11.03.2011 10:40 Liczba wyświetleń: 3177 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:32 Radosław Wojciechowski 2 Organizacja urzędu 17.02.2011 10:33 Radosław Wojciechowski 3 Organizacja urzędu 17.02.2011 10:31 Radosław Wojciechowski 4 Organizacja urzędu 01.02.2011 10:05 Radosław Wojciechowski 5 Organizacja urzędu 01.02.2011 08:32 Radosław Wojciechowski 6 Organizacja urzędu 01.02.2011 08:32 Radosław Wojciechowski 7 Organizacja urzędu 24.01.2011 10:03 Radosław Wojciechowski 8 Organizacja urzędu 24.01.2011 09:46 Radosław Wojciechowski 9 Organizacja urzędu 15.12.2010 12:55 Radosław Wojciechowski 10 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:59 Radosław Wojciechowski 11 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:54 Radosław Wojciechowski 12 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:50 Radosław Wojciechowski 13 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:49 Radosław Wojciechowski 14 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:47 Radosław Wojciechowski 15 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:42 Radosław Wojciechowski 16 Organizacja urzędu 02.09.2009 10:51 Radosław Wojciechowski 17 Organizacja urzędu 26.08.2009 14:55 Radosław Wojciechowski 18 Organizacja urzędu 07.08.2009 12:14 Radosław Wojciechowski 19 Organizacja urzędu 01.07.2009 16:21 Radosław Wojciechowski 20 Organizacja urzędu 04.05.2009 12:33 Radosław Wojciechowski 21 Organizacja urzędu 29.01.2009 11:33 Radosław Wojciechowski 22 Organizacja urzędu 28.01.2009 10:33 Radosław Wojciechowski 23 Organizacja urzędu 28.01.2009 10:06 Radosław Wojciechowski 24 Organizacja urzędu 28.01.2009 09:38 Radosław Wojciechowski 25 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:03 Radosław Wojciechowski 26 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:01 Radosław Wojciechowski 27 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:00 Radosław Wojciechowski 28 Organizacja urzędu 20.01.2009 19:59 Radosław Wojciechowski - Anna Rudzka - Inspektor ds. kadr, pełnomocnik ochrony informacji niejawnych