-
Artykuł archiwalny
2009-01-20 19:59:37
Organizacja urzędu
Urząd Miejski w Skwierzynie
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
umig@skwierzyna.pl
Obsługa Klienta - tel. (95) 7216510, fax. (95) 7216539
Godziny pracy Urzędu Miejskiego:
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 17:00
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00Przyjęcia interesantów przez Burmistrza lub wskazaną przez niego osobę - środa w godz. 14.00 - 17.45.
Burmistrz SkwierzynyTomasz Watros, burmistrz@skwierzyna.pl
Zastępca Burmistrza Skwierzyny
Aleksander Szperka, zastepca@skwierzyna.pl
Sekretarz Gminy
Karol Igielski, sekretarz@skwierzyna.pl
Skarbnik GminyZdzisława Maląg, skarbnik@skwierzyna.pl
Referat Organizacyjny- Marta Piekarska - Kierownik Referatu - (95) 7216525
- Anna Rudzka - Inspektor ds. kadr, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
- (95) 7216522 - Bogumiła Łozińska - Inspektor ds. obsługi rady - (95) 7216516
- Maria Adamska - Inspektor ds. meldunkowych - (95) 7216523
- Alina Świątek - Inspektor ds. dowodów osobistych - (95) 7216543
- Radosław Wojciechowski - Informatyk, administrator bezpieczeństwa informacji
- (95) 7216540 - Romana Makowska - Inspektor ds. obsługi klienta - (95) 7216510
- Radosław Sochacki - Inspektor ds. obsługi klienta - (95) 7216538
- Stanisław Antkowiak - Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Referat Finansowo-Budżetowy- Agnieszka Laszczak - Zastępca Skarbnika Gminy - Kierownik Referatu - (95) 7216537
- Teresa Rejniak - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
- Justyna Wartecka - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
- Iwona Kamińska - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216519
- Małgorzata Wawrzyniak - Inspektor ds. płac - (95) 7216528
- Barbara Suchocka - Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - (95) 7216512
- Marta Szczesiak - Podinspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
- Mirosława Hofanowska - Inspektor ds. księgowości budżetowej - (95) 7216520
Referat Gospodarki Nieruchomościami
- Jolanta Mróz-Pawluk - Kierownik Referatu - (95) 7216533
- Krystyna Grabowska - Inspektor ds. sprzedaży nieruchomości - (95) 7216536
- Aneta Pietruszka - Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami - (95) 7216536
Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska
- Zbigniew Moraczyński - Kierownik Referatu - (95) 7216547
- Magdalena Janas - Inspektor ds. usług komunalnych i obszarów wiejskich - (95) 7216535
- Marzena Andrzejewska - Podinspektor ds. zagospodarowania przestrzennego - (95) 7216535
- Karol Brama - Podinspektor ds. drogownictwa, melioracji i sieci energetycznych - (95) 7216532
Referat Spraw Społecznych- Anna Wasiluk - Kierownik Referatu - (95) 7216531
- Andrzej Śniadecki - Inspektor ds. oświaty - (95) 7216530
- Krzysztof Orzeszko - Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej - (95) 7216524
- Maria Modlińska - Inspektor ds. przeciwdziałania alkoholizmowi i patologii społecznych - (95) 7216524
Referat Rozwoju, Promocji i Współpracy Zagranicznej
- Joanna Dauksza - Kierownik Referatu - (95) 7216549
- Mariusz Florczak - Inspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych - (95) 7216546
- Małgorzata Strzelczyk - Inspektor ds. rozliczania środków zewnętrznych - (95) 7216546
- Karolina Dzierżyńska - Podinspektor ds. promocji i turystyki - (95) 7216514
Samodzielne stanowiska- Jan Maląg - Specjalista ds. bhp i ppoż.- (95) 7216542 (wtorek, środa, czwartek)
- Janusz Siewicz - Specjalista ds. obronnych i zarządzania kryzysowego - (95) 7216517 (w godz. 7.30-13.30)
- Anna Nakonieczna - Asystent Burmistrza - (95) 7216511
- Dariusz Obszański - Specjalista ds. ochotniczych straży pożarnych - (95) 7216542 (poniedziałek, czwartek)
- Artur Riedel - Asystent Burmistrza ds. promocji ochrony zdrowia - (95) 7216530
- Bartosz Wawrzyniak - Inspektor ds. zamówień publicznych - (95) 7216529
Urząd Stanu Cywilnego- Danuta Kozak - Kierownik USC - (95) 7216521
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Radosław Wojciechowski Data powstania: 20.01.2009 19:59 Data ostatniej modyfikacji: 23.07.2012 11:22 Liczba wyświetleń: 5785 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Organizacja urzędu 21.06.2012 07:51 Radosław Wojciechowski 2 Organizacja urzędu 21.06.2012 07:51 Radosław Wojciechowski 3 Organizacja urzędu 21.06.2012 07:50 Radosław Wojciechowski 4 Organizacja urzędu 02.03.2012 10:06 Radosław Wojciechowski 5 Organizacja urzędu 09.01.2012 09:35 Radosław Wojciechowski 6 Organizacja urzędu 09.01.2012 08:26 Radosław Wojciechowski 7 Organizacja urzędu 01.12.2011 08:39 Radosław Wojciechowski 8 Organizacja urzędu 02.11.2011 14:18 Radosław Wojciechowski 9 Organizacja urzędu 02.11.2011 14:18 Radosław Wojciechowski 10 Organizacja urzędu 02.11.2011 14:14 Radosław Wojciechowski 11 Organizacja urzędu 18.10.2011 12:35 Radosław Wojciechowski 12 Organizacja urzędu 30.08.2011 10:33 Radosław Wojciechowski 13 Organizacja urzędu 05.08.2011 09:38 Radosław Wojciechowski 14 Organizacja urzędu 01.06.2011 15:42 Radosław Wojciechowski 15 Organizacja urzędu 18.05.2011 09:26 Radosław Wojciechowski 16 Organizacja urzędu 05.05.2011 14:17 Radosław Wojciechowski 17 Organizacja urzędu 05.05.2011 14:16 Radosław Wojciechowski 18 Organizacja urzędu 30.03.2011 10:40 Radosław Wojciechowski 19 Organizacja urzędu 25.03.2011 12:59 Radosław Wojciechowski 20 Organizacja urzędu 25.03.2011 12:59 Radosław Wojciechowski 21 Organizacja urzędu 25.03.2011 12:58 Radosław Wojciechowski 22 Organizacja urzędu 25.03.2011 12:57 Radosław Wojciechowski 23 Organizacja urzędu 21.03.2011 12:11 Radosław Wojciechowski 24 Organizacja urzędu 17.03.2011 12:58 Radosław Wojciechowski 25 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:42 Radosław Wojciechowski 26 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:41 Radosław Wojciechowski 27 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:41 Radosław Wojciechowski 28 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:40 Radosław Wojciechowski 29 Organizacja urzędu 11.03.2011 10:32 Radosław Wojciechowski 30 Organizacja urzędu 17.02.2011 10:33 Radosław Wojciechowski 31 Organizacja urzędu 17.02.2011 10:31 Radosław Wojciechowski 32 Organizacja urzędu 01.02.2011 10:05 Radosław Wojciechowski 33 Organizacja urzędu 01.02.2011 08:32 Radosław Wojciechowski 34 Organizacja urzędu 01.02.2011 08:32 Radosław Wojciechowski 35 Organizacja urzędu 24.01.2011 10:03 Radosław Wojciechowski 36 Organizacja urzędu 24.01.2011 09:46 Radosław Wojciechowski 37 Organizacja urzędu 15.12.2010 12:55 Radosław Wojciechowski 38 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:59 Radosław Wojciechowski 39 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:54 Radosław Wojciechowski 40 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:50 Radosław Wojciechowski 41 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:49 Radosław Wojciechowski 42 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:47 Radosław Wojciechowski 43 Organizacja urzędu 09.04.2010 13:42 Radosław Wojciechowski 44 Organizacja urzędu 02.09.2009 10:51 Radosław Wojciechowski 45 Organizacja urzędu 26.08.2009 14:55 Radosław Wojciechowski 46 Organizacja urzędu 07.08.2009 12:14 Radosław Wojciechowski 47 Organizacja urzędu 01.07.2009 16:21 Radosław Wojciechowski 48 Organizacja urzędu 04.05.2009 12:33 Radosław Wojciechowski 49 Organizacja urzędu 29.01.2009 11:33 Radosław Wojciechowski 50 Organizacja urzędu 28.01.2009 10:33 Radosław Wojciechowski 51 Organizacja urzędu 28.01.2009 10:06 Radosław Wojciechowski 52 Organizacja urzędu 28.01.2009 09:38 Radosław Wojciechowski 53 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:03 Radosław Wojciechowski 54 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:01 Radosław Wojciechowski 55 Organizacja urzędu 20.01.2009 20:00 Radosław Wojciechowski 56 Organizacja urzędu 20.01.2009 19:59 Radosław Wojciechowski - Marta Piekarska - Kierownik Referatu - (95) 7216525